szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Lovetris egy korábbi kísérlet kifordítása, amiben tényleg csak a játékoson múlik, hogy mikor vet véget a játéknak.

Aki valaha játszott már a Tetrisszel, az pontosan tudja, mennyire bosszantó, amikor az ember nem olyan formájú alakzatot kap, amire épp nagy szüksége lenne. Persze ez a játék szépsége, hiszen egy ponton túl kellően gyorsan kell gondolkodnunk ahhoz, hogy ne veszítsük el a játékot.

Viszont joggal merül fel a kérdés: miért lenne szükség plusz idegeskedésre akkor, amikor egyébként is rengeteg stressz éri az embert? Ez a kérdés merülhetett fel a GitHub unrealwill nevű felhasználójában is, aki fogta magát, és kifordította a Massachusettsi Műszaki Egyetem korábbi fejlesztését, a Hatetrist. Miközben annak épp az volt a lényege, hogy a lehető legrosszabb alakzatot adja következőnek a játékos számára, a böngészőben játszható Lovetris arról szól, hogy a lehető legjobb érkezzen meg.

©

Az elemeket ugyanúgy lehet forgatni, mint a hagyományos Tetrisben, ám itt még csak nem is mozognak maguktól lefelé, a felhasználónak kell mozgásban tartania őket.

A darabokat egyébként a mesterséges intelligencia adagolja: először megnézi a játék aktuális állását, majd ahhoz mérten próbálja a legjobb alakzatot kiválasztani a játékos számára.

Akinek azonban a Lovetris túlságosan könnyű lenne, az próbálja ki a világ legnehezebb Tetrisét.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!