szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nemrég az osztrák postavállalat egyik leányvállalata, most pedig egy francia versenytársa döntött úgy, hogy egységes megjelenést vezet be minden országban, azaz nálunk is.

Az európai futár-, expressz- és csomagpiac második legnagyobb hálózatával rendelkező DPD cégcsoport 22 országban DPDgroup néven egységesíti az arculatát. Nemrég ugyanezt tette egyik fő versenytársa is, az osztrák állami posta tulajdonában lévő Trans-o-flex. Ennek arculati egységesítése szintén érinti a magyar leányvállalatot, a furgonokat hamarosan itt is át kell feseteni.

A DPDgroup fő tulajdonosa, a GeoPost 2014-ben 4,9 milliárd euró árbevételt, és ezzel 2013-hoz képest 13,3 százalékos növekedést ért el. A magyar leányvállalat, a DPD Hungária Kft. tavaly közel 5 millió csomagot kézbesített, ami az előző évi darabszámnál 13 százalékkal volt magasabb; teljes árbevétele 2014-ben 23 százalékkal nőtt, 11 százalékos piaci részesedésével jelenleg Magyarország harmadik legnagyobb futárszolgálata. A Trans-o-flex szorosan ott liheg a nyakában, jelenleg a negyedik legnagyobb piaci szereplőnek számít.

Szarvasbébiszerű zaklatás áldozatának mondja magát Morrissey

Szarvasbébiszerű zaklatás áldozatának mondja magát Morrissey

„Ne sírjatok már!” – csúnyán beleállt Trumpékba a kínai állami média

„Ne sírjatok már!” – csúnyán beleállt Trumpékba a kínai állami média

Gondolkozz velünk: Tarkal papa kendője – Szexi a matek 8.

Gondolkozz velünk: Tarkal papa kendője – Szexi a matek 8.

Félbeszakadt a kecskeméti tudásváros építése, mert az MNB-s cég eltőzsdézte a pénz nagyját

Félbeszakadt a kecskeméti tudásváros építése, mert az MNB-s cég eltőzsdézte a pénz nagyját