A Kína elleni akkuháborúban is Magyarország az EU fekete báránya

Az unió kockázatos kínai akkumulátorfüggőség felé menetel, az Európai Bizottság pedig versenyfelügyeleti eljárást indít. A kínai gyártók trójai falova Magyarország, de Brüsszelnek vannak eszközei.

A Kína elleni akkuháborúban is Magyarország az EU fekete báránya

A kormány autóipari bordélyt működtet, Szijjártó Péter a madám.

A külgazdasági miniszter maga mondta büszkén az amerikai CNBC televízió riporterének a Világgazdasági Fórumon, Kínában: „A német autógyártók vezetői rendszeresen felhívnak, hogy meggyőzzem a kínai beszállítóikat, jöjjenek Magyarországra.” Szerinte a kínai CATL konkrétan a Mercedes, az EVE Energy pedig a BMW kedvéért jön. Ugyanitt sietett leszögezni, hogy a magyar kormány nem tekint kockázatként Pekingre.

Valójában minimum túlzás a kormány dicsekvése, mely szerint a kínai akkumulátorgyártók az itteni német autógyárak miatt jönnek Magyarországra – árnyalja a miniszter önmaga fontosságáról előadott képét Éltető Andrea, a Magyar Kutatási Hálózat Közgazdaság- és Regionális Tudományi Kutatóközpont Világgazdasági Intézet tudományos főmunkatársa. Bár valóban német érdek, hogy az autókba beépítendő akkumulátorok relatíve közel készüljenek, nem kell, hogy a két üzem néhány kilométeren belül működjön.

Mi az időszakos böjtölés gyenge pontja, és mi a funkcionális élelmiszer? Dietetikus értékelte a legdivatosabb diétákat

Mi az időszakos böjtölés gyenge pontja, és mi a funkcionális élelmiszer? Dietetikus értékelte a legdivatosabb diétákat

Ketogén, 90 napos, mikrobiom- és kortizolcsökkentő: a divatdiéták akár be is válhatnak, de legalább egy baj biztosan van velük. Hogyan válasszuk ki a nekünk megfelelő módszert? Mennyi időt adjunk magunknak, ha a testsúlyunk 5-10 százalékát akarjuk leadni? Miért tartják még mindig a mediterrán típusú étrendeket a legjobbnak? Szűcs Zsuzsanna, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke válaszolt.