szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ebben a szemrevaló és nem gyenge járgányban nincs blokkolásgátló, menetstabilizátor és szervófék sem.

A Volvo 1961-ben dobta piacra ikonikus vonalvezetésű 2+2 üléses sportautóját, az 1973-ig néhány tízezres darabszámban gyártott P1800-at. És a svéd gyártó házi sportcége, a Cyan Racing most modern formában feltámasztotta a típust:
Cyan Racing
Cyan Racing

A karbonszál széles körben történő alkalmazása révén mindössze 990 kilogramm tömegű Volvo P1800 Cyan mozgatásától egy 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotor gondoskodik, mely nem kevesebb, mint 420 lóerőt, illetve 455 Nm-t szabadít rá a hátsó kerekekre.

Cyan Racing

Az ötsebességes kéziváltót kapott újdonságból hiányzik az ABS, az ESP és még a szervófék is. Van viszont állítható futómű, sportfék, 18 colos kovácsolt felni és kiválóan tapadó Pirelli P Zero sportgumi.

Cyan Racing

A Volvo P1800 Cyan menetdinamikai adatairól egyelőre sajnos még nem nyilatkozott a gyártó, az áráról viszont igen: a vásárlók bankszámlája 500 000 euróval (180 millió forint) lesz vékonyabb.

Cyan Racing

 

Cyan Racing
Cyan Racing

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!