Ha gyorsan osztogatni kezdene a kormány, elfelejtenék a választók az elmúlt három évet?
Közeledik a választás, itt az idő, hogy a kormány valahogy jónak mutassa a gazdaság helyzetét. De van ennek bármi értelme?
Ebben a szemrevaló és nem gyenge járgányban nincs blokkolásgátló, menetstabilizátor és szervófék sem.
A karbonszál széles körben történő alkalmazása révén mindössze 990 kilogramm tömegű Volvo P1800 Cyan mozgatásától egy 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotor gondoskodik, mely nem kevesebb, mint 420 lóerőt, illetve 455 Nm-t szabadít rá a hátsó kerekekre.
Az ötsebességes kéziváltót kapott újdonságból hiányzik az ABS, az ESP és még a szervófék is. Van viszont állítható futómű, sportfék, 18 colos kovácsolt felni és kiválóan tapadó Pirelli P Zero sportgumi.
A Volvo P1800 Cyan menetdinamikai adatairól egyelőre sajnos még nem nyilatkozott a gyártó, az áráról viszont igen: a vásárlók bankszámlája 500 000 euróval (180 millió forint) lesz vékonyabb.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Közeledik a választás, itt az idő, hogy a kormány valahogy jónak mutassa a gazdaság helyzetét. De van ennek bármi értelme?
A filozófus nem hiszi, hogy Magyar Péter a liberális demokrácia helyreállításának bajnoka lesz.
Május vége óta többször is el kellett halasztani a misszió indítását.
Sőt, ennél is nagyobbak lehettek az elbocsátások.
Szívbillentyű-megnagyobbodása volt a politikusnak.
Az egykori teniszező abban sem biztos, hogy egyáltalán beengednék az országba.
A főpolgármester szerint nagyon hiányzott a fővárosnak az a 10 milliárd, amit most visszakapnak.
Felszólította Tel-Aviv és Haifa lakóit, hogy hagyják el a térséget.
A volt államfőt arról is kérdezték, mi volt a legnehezebb feladata.