szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

A remek orgánumú 5 hengeres turbómotorban a jelek szerint sikerült még találni némi extra teljesítményt és nyomatékot.

Az Audi a közelmúltban dobta piacra a valaha készült legerősebb és leggyorsabb RS3-at, melynek 2,5 literes 5 hengeres motorja 1,5 helyett 1,6 baros turbónyomással üzemel.

Az ABT azonban azokra is gondol, akik a 400-ról 407 lóerőre izmosított, 500 Nm nyomatékú Audi RS3 performance edition produkciójával sem teljesen elégedettek, számukra készült ez az ötajtós és szedán változatban is elérhető új tuningverzió:

ABT RS3-R
ABT
ABT RS3-R
ABT

A vadonatúj ABT RS3-R csúcsmodell 510 lóerős teljesítménye mellé kereken 600 Nm-es csúcsnyomaték társul.

A szakszerű tuningnak köszönhetően a 0-100-as gyorsulást 3,8 helyett immár akár 3,3 másodperc alatt le lehet tudni, és a végsebesség a 300 km/h-t is elérheti.

ABT RS3-R
ABT
ABT RS3-R
ABT

Az egyedi aerodinamikai csomagos RS3-R 30 milliméterrel ültetett sportfutóművet, 20 colos egyedi felniket, 95 milliméteres végekkel szerelt sportkipufogót és személyre szabott utasteret vonultat fel.

A 125 példányban gyártandó újdonság tuningjáért mintegy 45 ezer eurót (18,5 millió forint) kér el az ABT. A 400 lóerős Audi RS3 magyarországi alapára 28 millió forint.

ABT RS3-R
ABT
ABT RS3-R
ABT
ABT RS3-R
ABT
ABT RS3-R
ABT
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!