Csak csendben: itt az elektromos versenyautó, amit Michelisz is kipróbálna
A Hyundai elkészítette első olyan versenyautóját, amely 100 százalékban elektromos hajtásláncú.
A Hyundai elkészítette első olyan versenyautóját, amely 100 százalékban elektromos hajtásláncú.
Egyelőre még kellemes 20+ fokos hőmérséklet mellett telnek napjaink, de a közelgő fagyos időszakra nem árt időben felkészülniük az autósoknak.
Egy traktor és egy kisbusz ütközött a Nagyváradi utcában.
Egy német rádióállomás az autógyártó belső dokumentumaira hivatkozva azt állította, hogy még mindig manipulálják a Volkswagenek dízelmotorjainak működését.
Egy év múlva már 21 Lukoil-kútnál lehet villanyautót tölteni.
Erre még Stadler József is csettintett volna, aki egyszer az áfabevallásában szerepeltette Leonardo da Vinci festményét, amit persze előtte papíron megvett.
A Frankfurti Autószalonon leleplezett Hyundai-modell egyrészt visszatekint a múltba, másrészt a jövőt is felvázolja számunkra.
A BRFK két rendőre érintett az ügyben.
Elon Musk új kihívást talált a járműveinek, a versenypályát.
Mindkét esetben elmaradt az elsőbbségadás.
Erről a szellemes fotóról kiderül, hogy pontosan mi található egy hazai rendőrautóban.
Az újdonságot villanymotorok hajtják, de azok nem nagy és nehéz akkumulátorból nyerik a működésükhöz szükséges energiát.
Mindeközben az M2-es autóúton egy kisteherautót ért baleset.
A 92 lóerőre felhúzott limitált szériás apró városi autónak alaposan megkérik az árát.
Az érintett modellek jellemzően pickupok és SUV-k, a fékekkel lehetnek gondok.
Nem is árt egy kicsit közelebb ülni az aszfalthoz, amikor a 782 lóerőt kell valahogy kézben tartani.
A Hungária körút és a Kerepesi út kereszteződésében történt a baleset.
A Michelisz Norbert által is terelgetett sportos kompakt új verziója az eddiginél jobb kilogramm-lóerő aránnyal támad.
Nagy teljesítményű töltővel akár 20 perc alatt 80 százalékosra tölthető az EQS lemerült akkumulátora.