szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ha még nem látta Morgan Freemant Missy Elliottra mozogni és rappelést imitálni, akkor még nem látott semmit. A Freeman szereplésével készült reklám szerintünk az egyik legjobb volt az idei Super Bowlon.

A vasárnapi NFL-döntő reklámszekciójában – ahogy ez már lenni szokott – nagyszerű videók pörögtek, közülük is külön említést érdemelnek a sztárokkal felturbózott reklámfilmek. Matt Damon például idén a Stella Artois és a Water.org reklámjában az iható, tiszta vízért kampányolt, Chris Hemsworth és Paul Hogan pedig Ausztrália imázsfilmjében szerepeltek, amit egyébként úgy mutattak be, mintha az a Krokodil Dundee folytatásának trailere lenne. Jeff Goldblum, a Jurassic Park Ian Malcolmja egy terepjárót reklámozott egy T-Rex társaságában.

A Stranger Thingsből ismert David Harbour pedig egy mosóporreklámban figurázta ki a Super Bowlon már unásig ismételt reklámsapblonokat.

A sok sztár közül talán mégis Morgan Freeman és Peter Dinklage (Három óriásplakát Ebbing határában, Trónok harca) nyerték meg a főnyereményt azzal, amikor a Doritos Blaze nevű csipszmárka és a Mountain Dew Ice italmárka közös kampányának filmjébe kérte fel őket. Az Egyesült Államokban szép televíziós karriert befutó műfaj, a lip sync battle mintájára csinálták meg az egyperces szpotot, amelyben Dinklage Busta Rhymes-ra mozgatja a száját, a 80 éves Morgan Freeman pedig Missy Elliotra tátog.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!