szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A kisfilm a kitartást és az erőt állította a középpontba a 13 éves Jessica Long történetén keresztül.

Rengeteg dicséretet bezsebelt a Toyota Super Bowl-reklámja, amelyet az amerikai olimpiai csapat támogatójaként jegyzett az autógyár.

A kisfilm a 13 éves paralimpiai aranyérmes Jessica Lang történetét mutatja be. Long árva volt, mielőtt az amerikai szülei örökbefogadták volna. A reklámban halljuk, ahogy az ügynökség felhívja a szülővé válni akaró házaspárt, hogy találtak ugyan egy babát számukra, de a Szibériában született kislány egy ritka rendellenességgel jött világra, ami azt is jelenti, hogy amputálni kell a lábait.

„Tudom, hogy nehéz ezt hallani. Az élete nem lesz könnyű” – mondja a telefonban a nő. Mire azt a választ kapta: „Lehet, hogy nem lesz könnyű, de csodálatos lesz. Alig várom, hogy találkozzunk”.

A történet vége – legalábbis eddig – a vízben úszó, boldog Jessica Long, aki 2014-ben alig 12 évesen debütált a paralimpián, 2016-ban pedig 23 éremmel ment haza Rióból.

Még több Élet + Stílus a Facebook-oldalunkon, kövessen minket:

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!