szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A légitársaság még akkor is azt állította, hogy épp keresik a kerekesszéket, amikor az utas napokkal a leszállás után már visszakapta azt.

Öt napon át marad a kerekesszéke nélkül egy utas, miután az Ausztráliából Skóciába tartó repülőútja alatt elvesztette a légitársaság – írja a Business Insider. Jamila Main Adelaide-ben, mielőtt felszállt volna a Qatar Airways gépére, le kellett adja csomagként a kerekesszékét, a légitársaságtól egy másikat kapott, hogy a beszállásnál és az utazás alatt azt használja, a leszállás után azonban szóltak neki, hogy nem találják sehol az eszközt. Azt pedig, amelyet az utazás idejére adtak neki, le kellett adnia.

Bejelentette ugyan, hogy nincs meg a kerekesszék – elveszett csomagként kellett hivatkoznia rá, amikor beadta a panaszt –, ez után azonban napokig nem kapott semmi értesítést. Még jó, hogy egy barátja az edinburghi repülőtéren dolgozik, így valahogyan előkerítette a kerekesszéket.

Main az után lett még dühösebb a légitársaságra, hogy az ügyfélszolgálatuk ez után felhívta őt, azt állítva, hogy épp keresik a kerekesszéket. Amikor pedig elmondta neki, hogy már megkapta, utána semmilyen választ nem kapott.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!