Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A magyar kormány hajlandó részt vállalni a Malév finanszírozásában a légitársaság további működése érdekében - közölte a Pénzügyminisztérium.
Oszkó Péter pénzügyminiszter csütörtökön Moszkvában Viktor Zubkov első miniszterelnök-helyettessel tárgyalt a Malév helyzetének rendezéséről.
A közlemény szerint a magyar fél jelezte, hogy a társaság működésének folytatása érdekében kész tulajdonosi, illetve finanszírozói szerepet is vállalni a nemzeti légitársaságban.
A felek további tárgyalásokat folytatnak a szükséges intézkedésekről - olvasható a közleményben.
A Pénzügyminisztérium korábbi tájékoztatása szerint a magyar kormány olyan megoldást keres a Malév pénzügyi problémáinak megoldására, amely megfelel a magyar és az uniós jogszabályoknak, ebben a szellemben tárgyal a nemzeti légitársaság jelenlegi tulajdonosaival.
A Malév a 2008. évet konszolidáltan 15,1 milliárd forint veszteséggel zárta. A 2009. évre szóló várakozásokat a társaság nem közölt. A május végén jóváhagyott idei üzleti tervről a társaság csak az üzemi szintű veszteséget, a mérleg szerintit nem tette közzé. Eszerint üzemi szinten 2009-ben 6,3 milliárd forint veszteséggel számolt a Malév, szemben a 2008. évi 7,9 milliárd forinttal.
Az MTI korábbi információi szerint a pénzügyminiszter határozatára - valószínűleg 2009 augusztusában - felfüggesztették az orosz Vnyesekonombanknál a Malév privatizációjának kapcsán vállalt és még meglévő 32 millió euró garancia behajtását. A lépést a Malév tőkehelyzetének rendezéséről folyó magyar-orosz kormányközi tárgyalásokkal indokolták.
Az Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. 2009 májusában próbálta lehívni a még fennálló, összesen 32 millió euró bankgaranciát azt követően, hogy az orosz bank a Malév tartozásai fejében 2009 februárjában lekért négymillió eurót nem fizette meg.
A Vnyesekonombank a Malév 2007 elején történt eladásakor nyújtott bankgaranciát az akkori vevőnek, Borisz Abramovics orosz üzletember kisebbségi tulajdonában lévő AirBridge Zrt.-nek. A garancia az AirBridge Zrt. által a Malév privatizációs szerződésében vállalt kötelezettségeinek teljesítésére szólt. A garantőr bank azóta a Malév közvetett kisebbségi tulajdonosa lett, miután a Malév közel 100 százalékát birtokló AirBridge Zrt.-ben az orosz bank megvette Borisz Abramovics 49 százaléknyi részvényét. Az AirBridge többségi tulajdonosa Költő Magdolna magyar magánszemély. A magyar-orosz cég a Malév részvényeinek 97,46 százalékát birtokolja, 2,54 százalék a dolgozók kezében van és egyetlen Malév-részvénnyel a magyar állam rendelkezik.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
Idén először a kormány nem utólag dob mentőövet az adósságoktól roskadozó kórházaknak.
Wimbledon friss bajnoka nemcsak az edzésben, az étkezésben sem bízik semmit a véletlenre.