szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

További bővítést terveznek a Magyarországon működő szolgáltató központok a PwC Magyarország és az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham) Magyarországi képviseletének közös felmérése szerint.

A felmérésben mintegy 11 ezer alkalmazottat foglalkoztató 17 hazai SSC vállalat (Shared Service Center - SSC) vett részt a legkülönfélébb iparágakból - derül ki az MTI-hez eljuttatott összefoglalóból. A válaszok alapján a hazai szolgáltatóközpontok vezetői elégedettek vállalatuk működésével: az induláskor kitűzött céljaikat elérték és bebizonyosodott számukra, hogy jó döntés volt Magyarországon SSC-t indítani. A válaszadók abban is egyetértettek, hogy ha most kellene dönteniük szolgáltatóközpont létrehozásáról, újra Magyarországot választanák helyszínül.

Az eredményekből kiderül, hogy a magyar résztvevők több mint 60 százaléka hozott létre új szolgáltatóközpontot, vagy bővítette jelenlegi cégét, és további 6 százalékuk jelenleg is ebben a folyamatban van, ami komoly teljesítmény. A magyarországi SSC-vezetők szerint vállalatuk számára a következő két év legfontosabb kihívása a versenyképesség fenntartása a költségek szempontjából, a jelenlegi alkalmazottaik megtartása, motiválása és új dolgozók felkutatása, bevonzása, illetve a változó üzleti környezethez való alkalmazkodás.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!