szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Három céges hirdetés is bekerült a legnézettebb videók közé a Google szerint, az Evian és a Volvo reklám filmje felvette a versenyt a legviccesebb és legnépszerűbb klipekkel is.

Az idei év volt az első a Google adatai szerint, hogy három céges hirdető reklámvideója is bekerült a 10 legnézettebb YouTube-videó közé – írja a Turizmus Online az Adweek alapján.

A YouTube-ot jellemzően a dalok, táncok és nézői reakciók árasztják el, így komoly eredmény, hogy az Evian (Baby & me), a Volvo (Epic Split) és a Carrie című thrillerhez készült kávéházi szpot is a legszűkebb élmezőnyben végzett.

További részleteket itt lehet olvasni.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!