Legyünk hálásak, hogy nem ezekben a városokban ingázunk!

Sokszor szoktunk a budapesti közösségi közlekedés zsúfoltságára panaszkodni, ám ez a helyzet még semmi ahhoz képest, ami pár latin-amerikai és ázsiai városban tapasztalható. Az amerikai városokban pedig épp a közösségi közlekedési sztrájkok miatt autóba ülők szoktak hatalmas dugót okozni.

  • hvg.hu
Legyünk hálásak, hogy nem ezekben a városokban ingázunk!

Sokszor szoktunk a budapesti közösségi közlekedés zsúfoltságára panaszkodni, ám ez a helyzet még semmi ahhoz képest, ami pár latin-amerikai és ázsiai városban tapasztalható – írja a Business Insider.

Latin-Amerika és Ázsia egyes országaiban, városaiban ugyanakkor ennél sokkal rosszabb körülmények között kénytelenek a helyi lakosok a közösségi közlekedést használni. A brazíliai Sao Paulóban például folyamatosan tömegek igyekeznek igénybe venni a város metróhálózatát, szinte bepréselődni is alig lehet a kocsikba (fotók). A bangladesi Dakkában az emberek pedig sokszor a vonat tetején, oldalán állva is igyekeznek munkahelyükre.

A tajvani Tajpejben ugyanakkor a robogók száma okoz sokszor problémát a csúcsforgalomban, a kismotorok miatt alakul ki dugó a városban. Az indiai Mumbaiban sem megy könnyen az ingázás: az emberek egymáshoz préselődve utaznak a vonatokon.

San Franciscóban ugyanakkor egy tavaly július közösségi közlekedési sztrájk miatt autóba ülők hatalmas dugót okoznak, így az ingázók jelentős késéssel tudtak csak munkahelyükre beérni.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Aktuális pályázatok

Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.

Mikor jó egy céges hitelajánlat?

Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.