Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Sokszor szoktunk a budapesti közösségi közlekedés zsúfoltságára panaszkodni, ám ez a helyzet még semmi ahhoz képest, ami pár latin-amerikai és ázsiai városban tapasztalható. Az amerikai városokban pedig épp a közösségi közlekedési sztrájkok miatt autóba ülők szoktak hatalmas dugót okozni.
Sokszor szoktunk a budapesti közösségi közlekedés zsúfoltságára panaszkodni, ám ez a helyzet még semmi ahhoz képest, ami pár latin-amerikai és ázsiai városban tapasztalható – írja a Business Insider.
Latin-Amerika és Ázsia egyes országaiban, városaiban ugyanakkor ennél sokkal rosszabb körülmények között kénytelenek a helyi lakosok a közösségi közlekedést használni. A brazíliai Sao Paulóban például folyamatosan tömegek igyekeznek igénybe venni a város metróhálózatát, szinte bepréselődni is alig lehet a kocsikba (fotók). A bangladesi Dakkában az emberek pedig sokszor a vonat tetején, oldalán állva is igyekeznek munkahelyükre.
A tajvani Tajpejben ugyanakkor a robogók száma okoz sokszor problémát a csúcsforgalomban, a kismotorok miatt alakul ki dugó a városban. Az indiai Mumbaiban sem megy könnyen az ingázás: az emberek egymáshoz préselődve utaznak a vonatokon.
San Franciscóban ugyanakkor egy tavaly július közösségi közlekedési sztrájk miatt autóba ülők hatalmas dugót okoznak, így az ingázók jelentős késéssel tudtak csak munkahelyükre beérni.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Túlélte önmagát és még mindig nem halt meg egészen az internet hőskorának keskenysávú, telefonfüggő, analóg kapcsolatfelépítése. Hogyan is működött a modem, és mi volt az akusztikus csatoló?
Földes András riportja Munkácsról.
A hánykolódó gép sötétbe borult fedélzetén sikoltoztak az utasok.
Kis magyar abszurd – írja Hadházy Ákos.
Egyre jobban hasonlít a valóság az 1984-re.
„Meglátom majd, hogy kinek a hibája.”