Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Megkötötték a szerződést, több tízmillió forintból próbálják az 50 legolvasottabb portál közé hozni a Ridikült.
Közel 60 millió forintot fizet ki az MTVA a Ridikül portáljának tartalomszolgáltatásáért – derül ki a friss Közbeszerzési Értesítőből. A pályázaton a 42 Digitális Kommunikációs Ügynökség Kft. nyert.
Az 59,4 millió forintért az MTVA azt kérte, hogy készüljön a 30-40 éves korosztályt célzó női online magazin, amely „pozitív életszemléletű, az életet, a családot, az emberi kapcsolatokat, az egészséget és a női szépséget (test és lélek szépségét) értékként kezelő felület” lenne. Mindezt úgy kell elérni, hogy könnyed hangvételű, az olvasót barátnőként kezelő honlap készüljön.
A cél napi 50 ezer, havonta 700 ezer látogatót hozni, ami a Gemius adatai alapján a magyar online lappiacon nagyjából a Top50-be kerülést jelentené. A nyilvánosan elérhető májusi napi olvasottsági adatok alapján a 179. helyen áll a 700-nál is több portált tartalmazó Gemius-adatbázisban.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.