szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Facebookon figyelmeztet, hogy csalók próbálkoznak a NAV nevében. Az adóhatóság azonban sosem kér személyes adatot telefonon keresztül!

Adózói bejelentés szerint valaki ismét a Nemzeti Adó- és Vámhivatal nevében telefonál és kér bankszámlaadatokat. A telefonban egy udvarias hang közli az ügyféllel, hogy túlfizetése van az adóhivatalnál, de a pénzt visszautalni csak a nevének és bankszámlaszámának megadását követően tudják.

A NAV a Facebook-oldalán figyelmeztet: telefonon soha nem értesíti ügyfeleit és soha nem kér bankszámlaszámot vagy egyéb bizalmas adatot!

Arra kérik az ügyfeleket, hogy ha valaki mégis ilyet tapasztal, akkor haladéktalanul tegyen bejelentést a NAV bármelyik igazgatóságán, ügyfélszolgálatán és semmiképpen se adja meg adatait!

Az ebből eredő kellemetlenségekért a NAV nem vállal felelősséget, mert a hivatal kizárólag ügyfélkapun, postán, illetve folyószámla-kivonaton értesíti az adózókat a túlfizetésekről.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!