Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Átlagosan 10 százalékot hozzátesznek a termelésben és az ellátási láncban foglalkoztatott Nestlé-dolgozók béréhez. Ha valaki elkapná a koronavírust, minden olyan gyógyszerköltséget fizet a cég, amelyet a társadalombiztosítás nem áll.
A Nestlé Hungária a koronavírus-járvány okozta rendkívüli helyzetben a termelésben és az ellátási láncban dolgozó munkatársainak átlagosan 10 százalékos bérkiegészítést ad. Emellett bérgaranciát, vállalati kölcsön moratóriumot, ingyenes étkezési lehetőséget, a táppénz és betegszabadság idejére extra bérkiegészítést biztosít a következő három hónapban.
A cég azt közölte: a legfontosabb feladata a munkahelyek megtartása és a termelés zavartalan működésének biztosítása.
Azok, akik feladataikat a koronavírus okozta körülmények miatt nem tudják ellátni, és más munkát sem tudnak végezni, az alapbérüket biztosan megkapják június 30-ig. A kisgyerekes dolgozóknak pedig, akik az óvodai, iskolai bezárások miatt nehezen tudják ellátni teljes munkaidőben a munkájukat, a vállalat lehetőséget biztosít részmunkaidős foglalkoztatásra.
Ha valamelyik dolgozó mégis megfertőződik a koronavírussal, a Nestlé megtéríti a betegség ideje alatti táppénz és alapbér közötti különbséget, valamint fedezi a társadalombiztosítás által nem támogatott teljes gyógyszerköltségeket.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.