szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Forbes magazin szerint mégsem ér annyit a celeb kozmetikai cége, mint amennyit a családja korábban állított.

Kylie Jenner tavaly került fel a világ leggazdagabb embereit, a dollármilliárdosokat felvonultató Forbes-listára a kozmetikai termékeket, a Kylie Cosmeticset és a Kylie Skint forgalmazó vállalkozása miatt. A Forbes lépését már akkor is sokan kritizálták, mivel Jenner a "self-made" milliárdosok közé került, holott nehezen elképzelhető, hogy a Kadashian-család tagjaként teljesen önerőből hozta volna össze a cégét.

A Forbes szerint a család könyvelője adózási dokumentumok azt állította, hogy Jenner cége 300-330 millió dolláros forgalmat könyvelt el 2016-ban, majd 2017-ben. Aztán tavaly Jenner bejelentette, hogy eladja cége 51 százalékát egy szépségipari óriásvállalatnak, a Cotynak, amely viszont most nyilvánosságra hozott dokumentumokat, és ezekből az látszik, hogy a celeb és influenszer cége kisebb volt és kevésbé volt nyereséges a korábban állítottaknál. 2018-ban csak 125 millió dolláros forgalmat bonyolított - írja a BBC.

Így került le Kylie Jenner a Forbes-listáról, de ez különösebben nem rázta meg őt. Twitter-bejegyzésében azt írta, hogy ő soha nem kérte, hogy kerüljön fel erre a listára, és soha nem próbált meg hazudni azért, hogy ilyesmit elérjen.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!