szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A komolyabb kiadások helyett inkább felhalmoznak az emberek – állapítja meg a fogyasztói szokásokat vizsgáló EY.

Egyre árérzékenyebbé válnak a vevők az elhúzódó egészségügyi veszélyhelyzet hatására – mutat rá az EY 14 ezer fős mintával készült nemzetközi kutatása, a Future Consumer Index.

A felmérés alapján az emberek jelentős része továbbra sem mozdul ki szívesen otthonából (41 százalék), és inkább felhalmoz (45 százalék) az alapvető háztartási eszközökből és élelmiszerekből.

A megkérdezettek kétharmada (64 százalék) a mai napig csak a legszükségesebb termékeket szerzi be, közel felük (48 százalék) pedig el is halasztotta az olyan komolyabb kiadásokat, mint az autó vagy a bútorok cseréje.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

SSI Schäfer BrandChannel

"Arra számítok, hogy idén már lesz érzékelhető visszarendeződés"

A szállítási mellett a raktározási logisztikára is jelentős hatással van az új koronavírus világjárvány. Interjúnk Kardos Péterrel, az SSI SCHÄFER magyarországi ügyvezetőjével, aki szerint a válságból való kilábalás során a technológiai előrelépés mellett a humántőke fejlesztése a legfontosabb.