Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Sőt, egy QR-kód segítségével a véleményünket is elmondhatjuk róluk.
Elkezdődött a MÁV-Start új típusú jegy- és bérletautomatáinak éles próbaüzeme – adta hírül kedden a vasúttársaság. Mint írják, most 13 automatát tesztelnek, az éles próbaüzem után pedig – nagyjából nyár vége és 2022 februárja között – összesen 375 ilyet helyeznek majd üzembe országszerte.
A berendezések a korábbiaknál strapabíróbbak, korszerűbbek és jobb biztonságrendszerrel – kamerával, riasztóval és pénzfestő berendezéssel – rendelkeznek.
Az új automatákat a budapesti Nyugati pályaudvar Márvány- és Üvegcsarnokában, valamint a Keleti pályaudvaron, a 11–13. vágányoknál lehet kipróbálni, a következő 60 napban. Ezek a jegyvásárlás után egy QR-kódot jelenítenek meg, ez vezet arra a felületre, amelyen kitölthető az elégedettséget mérő kérdőív.
Eközben a régi automaták szoftverét is frissítik. Ezek közül az első eszközt 2013-ban helyezték üzembe, 2020-ra pedig 166 ilyen működött.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.