Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Tavaly csak 2,3 milliárd utas repült, míg a világjárvány előtti évben, 2019-ben 4,5 milliárd. 2050-ben 10 milliárd utassal számolnak.
Talán egyetlen ágazat sem szenvedett annyira a Covid-világjárványtól, mint a légi forgalom: 2019-ben 575 milliárd dollárt tett ki az üzleti forgalom, 2020 és 2021 a katasztrófa évei voltak. 203 milliárd dollárra csökkent az üzleti forgalom 2020-ban. 2021-ben volt ugyan némi emelkedés – 251 milliárd dollár –, de ez is messze elmarad az utolsó békeévtől. Nem is csoda, hiszen a lezárások rendkívüli mértékben visszavetették a nemzetközi légi forgalmat. Az IATA (Nemzetközi Polgári Repülési Szervezet) szerint tavaly a belső légi forgalom mentette meg a helyzetet olyan nagy országokban, mint az Egyesült Államok vagy Kína. Idén is elsősorban ezzel számolnak, mert a járványnak még egyáltalán nincsen vége. Kína 2020 márciusa óta zárva van, és a Covid-járványban a zéró tolerancia elvet követi, vagyis a nyitás még távolinak tűnik.
Sok jóra ezért az idén sem számítanak. A IATA szerint 26-31%-os visszaesés várható 2019-hez képest. Ez globális adat, de az Egyesült Államokban már nyereséget terveznek a légitársaságok, mert az ország hosszú idő után megnyílt a világ előtt, és mindenki abban reménykedik, hogy újabb nagy lezárás már nem lesz.
9,9 milliárd dolláros nyereség: ebben reménykednek a nagy amerikai légitársaságok, amelyek hosszú távra méginkább optimisták. Ezért a Boeing és az Airbus egyre több megrendelést kap.
A nagy felfutás még odébb van, de a légitársaságok hosszú távra terveznek, mert egy repülőgépflotta megvásárlása és fenntartása méreg drága. Ráadásul itt a fenntartható fejlődés követelménye, amely miatt a karbonsemlegesség kötelező célkitűzés. A légi forgalomban 2050-ben szeretnének ide eljutni az egész világon. Akkor már évente 10 milliárd repülő utassal számolnak - írja a IATA terveiről a párizsi Les Échos.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
Rohadéknak és elmebetegnek nevezte a fideszes publicista a jogtudóst.
Az Orbán Digitális Polgári Köréhez csatlakozó rapper szerint még Majkát is neki köszönheti az ország.
Havonta 220 ezer forintot fizetett a család a kisfú elhelyezéséért a magánintézménynek.
Arról kérdeztük a tiltakozókat, hogy szerintük mit szimbolizál az uradalom.
Korábban a hét végéig szabott határidőt arra, hogy Moszkva tegyen lépéseket az ukrajnai háború befejezésére, különben új szankciókkal kell szembenéznie.
A hűvös idő javulást hozott, de már érkeznek az új lárvagenerációk.