szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Június 30-án hatályba lép az új reklámetikai kódex, ami az influenszereket is érinti majd.

A napi.hu szerint az új etikai kódex számos fontos újítással bír majd, az egyik vadonatúj szakasza: a „Reklámozás influenszerrel”. Ez arról szól, hogy miképp kell értelmezni az influenszereket és a velük történő üzleti együttműködéseket.

A lap szerint a jelenleginél komolyabb védelmet kapnak a gyermek- és fiatalkorúak, teljes körű átdolgozáson esett át a környezetvédelemmel kapcsolatos reklám, illetve kerülni kell a testképet digitális módon torzító manipulációkat.

A „Reklámozás influenszerrel” pedig vadonatúj szakaszként került be a kódexbe a szakmai gyakorlatokból és tapasztalatokból táplálkozva és a Gazdasági Versenyhivatal korábban kiadott ajánlásainak tájékoztatóinak tartalmára támaszkodva – írja a napi.hu.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!