Tetszett a cikk?

A Hab a tortillán bemutatja a korszerű marketing tizennégy trendjét, amit senki nem hagyhat figyelmen kívül. Megérteti, hogy manapság a tények nem veszik fel a versenyt a híresztelésekkel és a sztorikkal; megtanítja, hogyan keltsük fel a fogyasztók egyre lankadó figyelmét, és hogy az új matematika szerint miért ér többet ötezer ember, aki kíváncsi ránk, mint ötmillió, aki nem.

Az új marketing győztesei nem csak tizenévesek lehetnek, akik apu garázsából indítják útjára milliárdos nyereséget termelő szoftvercégüket. Számos régebbi vállalkozás is remekül alkalmazkodott az új kihívásokhoz – mint például a Blendtec, ami harminc éve gyárt turmixgépeket, mégis több mint tízmillió látogatójuk volt a YouTube-on „Will it blend?” (Ledarálható?) című videósorozatukkal, amelyben a golflabdáktól a kólásdobozon át az iPhone-ig mindenfélét leturmixolnak.  

Godin nem próbálja elhitetni, hogy termékeink, üzenetünk és vállalati struktúránk összehangolása könnyű feladat. De meggyőz arról, hogy az átalakulás megéri az erőfeszítést.

Bolti ár:
3200 Ft
Kiadónkon keresztül:  2 560 Ft
Kiadónkon keresztül,
HVG-klubkártyával:
2 240 Ft
Díjmentes házhoz szállítással!
Kiadás éve: 2008
Oldalszám: 296
Szerző: SETH GODIN
Látogasson el megújult weboldalunkra!

MEGRENDELÉS
A megrendelt könyveket a GTR segítségével az ország bármely pontjára díjmentesen szállítjuk az Ön által megadott címre.
Elfogadta a Fővárosi Közgyűlés, indul a panelfelújítási program

Elfogadta a Fővárosi Közgyűlés, indul a panelfelújítási program

Benyújtotta lemondását az egyik fideszes képviselő

Benyújtotta lemondását az egyik fideszes képviselő

Kínos videó a 2000-es évek elejéről: lopott betűtípussal kampányoltak az online lopkodás ellen

Kínos videó a 2000-es évek elejéről: lopott betűtípussal kampányoltak az online lopkodás ellen

Stark Tamás történész: Schmidt Mária sutba vágta a történelemkutatás módszereit

Stark Tamás történész: Schmidt Mária sutba vágta a történelemkutatás módszereit