Nem egy olyan bevett formulát találunk a lakáshirdetésekben, amelyek megszépíteni hivatottak a valóságot. A lakást eladók célja nyilvánvalóan az, hogy felkeltsék az érdeklődést, ám a túlzott magánmarketing visszaüthet, amikor a csalódott vevőjelölt ajánlatot sem tesz az ingatlanra. Összeszedtünk néhány gyakori félrevezető formulát, és azt, hogy mi állhat mögöttük.

„Parkosított belső kertre néz” (Fordítás: Nincs utcai frontja, ezért olcsóbb.)

A gyakran új lakások értékesítésekor használt hirdetési mondat azt az érzetet akarja kelteni, hogy a vevőnek tulajdonképpen még jobb is az udvari front, mint a hagyományosan drágább és értékesebb utcai vagy egyéb külső panoráma. Ne legyenek illúzióink: a parkosítás sok esetben sima gyepet és néhány csemetefát jelent, a magasabb emeleteken pedig a kilátás inkább a szomszéd tömb ablakát jelenti.

A cikk folytatása az Ingatlanmenedzser.hu-n olvasható.

Kevés ritkább eladó mai autó van, mint ez a Lamborghini Veneno Roadster

Kevés ritkább eladó mai autó van, mint ez a Lamborghini Veneno Roadster

Sűrűbben járnak majd este a 9-es buszok

Sűrűbben járnak majd este a 9-es buszok

Hőkamerával, drónnal és radarral is védik a magyar határt

Hőkamerával, drónnal és radarral is védik a magyar határt

Fordulat a Czeglédy-perben: Újabb bíró szállt ki elfogultság miatt

Fordulat a Czeglédy-perben: Újabb bíró szállt ki elfogultság miatt

Orbán: Egy centire voltunk attól, hogy kilépjünk a Néppártból

Orbán: Egy centire voltunk attól, hogy kilépjünk a Néppártból

Börtönbe akart jutni, tapétavágót szorított egy fiatal nő nyakához

Börtönbe akart jutni, tapétavágót szorított egy fiatal nő nyakához