Tetszett a cikk?

Nem egy olyan bevett formulát találunk a lakáshirdetésekben, amelyek megszépíteni hivatottak a valóságot. A lakást eladók célja nyilvánvalóan az, hogy felkeltsék az érdeklődést, ám a túlzott magánmarketing visszaüthet, amikor a csalódott vevőjelölt ajánlatot sem tesz az ingatlanra. Összeszedtünk néhány gyakori félrevezető formulát, és azt, hogy mi állhat mögöttük.

„Parkosított belső kertre néz” (Fordítás: Nincs utcai frontja, ezért olcsóbb.)

A gyakran új lakások értékesítésekor használt hirdetési mondat azt az érzetet akarja kelteni, hogy a vevőnek tulajdonképpen még jobb is az udvari front, mint a hagyományosan drágább és értékesebb utcai vagy egyéb külső panoráma. Ne legyenek illúzióink: a parkosítás sok esetben sima gyepet és néhány csemetefát jelent, a magasabb emeleteken pedig a kilátás inkább a szomszéd tömb ablakát jelenti.

A cikk folytatása az Ingatlanmenedzser.hu-n olvasható.

Lezuhant a Néprajzi Múzeum tetejéről és meghalt egy férfi

Lezuhant a Néprajzi Múzeum tetejéről és meghalt egy férfi

Több mint 600-an lettek rosszul Nagykőrösön, folyik a vizsgálat, hogy mi okozta a megbetegedéseket

Több mint 600-an lettek rosszul Nagykőrösön, folyik a vizsgálat, hogy mi okozta a megbetegedéseket

Felszólította az Európai Bizottság Magyarországot, hogy ne ássa alá az uniós közös álláspontot

Felszólította az Európai Bizottság Magyarországot, hogy ne ássa alá az uniós közös álláspontot

Elhunyt Oliver Miller, az NBA legsúlyosabb játékosa

Elhunyt Oliver Miller, az NBA legsúlyosabb játékosa