Tetszett a cikk?

Nem egy olyan bevett formulát találunk a lakáshirdetésekben, amelyek megszépíteni hivatottak a valóságot. A lakást eladók célja nyilvánvalóan az, hogy felkeltsék az érdeklődést, ám a túlzott magánmarketing visszaüthet, amikor a csalódott vevőjelölt ajánlatot sem tesz az ingatlanra. Összeszedtünk néhány gyakori félrevezető formulát, és azt, hogy mi állhat mögöttük.

„Parkosított belső kertre néz” (Fordítás: Nincs utcai frontja, ezért olcsóbb.)

A gyakran új lakások értékesítésekor használt hirdetési mondat azt az érzetet akarja kelteni, hogy a vevőnek tulajdonképpen még jobb is az udvari front, mint a hagyományosan drágább és értékesebb utcai vagy egyéb külső panoráma. Ne legyenek illúzióink: a parkosítás sok esetben sima gyepet és néhány csemetefát jelent, a magasabb emeleteken pedig a kilátás inkább a szomszéd tömb ablakát jelenti.

A cikk folytatása az Ingatlanmenedzser.hu-n olvasható.

Napokon belül dönt az alkotmánybíróság Dél-Korea felfüggesztett elnökének sorsáról

Napokon belül dönt az alkotmánybíróság Dél-Korea felfüggesztett elnökének sorsáról

Trump miatt még drágább lesz a Ferrari az USA-ban

Trump miatt még drágább lesz a Ferrari az USA-ban

Bombariadó miatt áll a vasúti forgalom Érd és Pusztaszabolcs között

Bombariadó miatt áll a vasúti forgalom Érd és Pusztaszabolcs között

Nem győzi a költségeket az önkormányzat, államosítják a gödöllői szakrendelőt

Nem győzi a költségeket az önkormányzat, államosítják a gödöllői szakrendelőt