Tetszett a cikk?

Nem egy olyan bevett formulát találunk a lakáshirdetésekben, amelyek megszépíteni hivatottak a valóságot. A lakást eladók célja nyilvánvalóan az, hogy felkeltsék az érdeklődést, ám a túlzott magánmarketing visszaüthet, amikor a csalódott vevőjelölt ajánlatot sem tesz az ingatlanra. Összeszedtünk néhány gyakori félrevezető formulát, és azt, hogy mi állhat mögöttük.

„Parkosított belső kertre néz” (Fordítás: Nincs utcai frontja, ezért olcsóbb.)

A gyakran új lakások értékesítésekor használt hirdetési mondat azt az érzetet akarja kelteni, hogy a vevőnek tulajdonképpen még jobb is az udvari front, mint a hagyományosan drágább és értékesebb utcai vagy egyéb külső panoráma. Ne legyenek illúzióink: a parkosítás sok esetben sima gyepet és néhány csemetefát jelent, a magasabb emeleteken pedig a kilátás inkább a szomszéd tömb ablakát jelenti.

A cikk folytatása az Ingatlanmenedzser.hu-n olvasható.

Teljesen átalakították a kormányon belüli munkamegosztást, két fontos miniszter is gyengült

Teljesen átalakították a kormányon belüli munkamegosztást, két fontos miniszter is gyengült

Legalább egymillió magyar él folyamatos fájdalmak között, és nincs rá gyógyszer

Legalább egymillió magyar él folyamatos fájdalmak között, és nincs rá gyógyszer

Több kormánybiztost is kinevezett Orbán, visszatért Palkovics László 

Több kormánybiztost is kinevezett Orbán, visszatért Palkovics László 

Két új erdélyi dinoszauruszfajra bukkantak kutatók

Két új erdélyi dinoszauruszfajra bukkantak kutatók