Tetszett a cikk?

Nem egy olyan bevett formulát találunk a lakáshirdetésekben, amelyek megszépíteni hivatottak a valóságot. A lakást eladók célja nyilvánvalóan az, hogy felkeltsék az érdeklődést, ám a túlzott magánmarketing visszaüthet, amikor a csalódott vevőjelölt ajánlatot sem tesz az ingatlanra. Összeszedtünk néhány gyakori félrevezető formulát, és azt, hogy mi állhat mögöttük.

„Parkosított belső kertre néz” (Fordítás: Nincs utcai frontja, ezért olcsóbb.)

A gyakran új lakások értékesítésekor használt hirdetési mondat azt az érzetet akarja kelteni, hogy a vevőnek tulajdonképpen még jobb is az udvari front, mint a hagyományosan drágább és értékesebb utcai vagy egyéb külső panoráma. Ne legyenek illúzióink: a parkosítás sok esetben sima gyepet és néhány csemetefát jelent, a magasabb emeleteken pedig a kilátás inkább a szomszéd tömb ablakát jelenti.

A cikk folytatása az Ingatlanmenedzser.hu-n olvasható.

Kementzey Ferenc, Raiffeisen-vezérhelyettes: Az utóbbi 15 évben ennyire soha nem kellett segítség a kkv-knak, mint most

Kementzey Ferenc, Raiffeisen-vezérhelyettes: Az utóbbi 15 évben ennyire soha nem kellett segítség a kkv-knak, mint most

Kilencnaponta írta át 2024-ben a kormány a költségvetést, fillérről fillérre megnéztük, hogyan

Kilencnaponta írta át 2024-ben a kormány a költségvetést, fillérről fillérre megnéztük, hogyan

Hobo: Olyat is mondtak rám, hogy fasiszta színházban játszom, és kérdezték, nem félek-e

Hobo: Olyat is mondtak rám, hogy fasiszta színházban játszom, és kérdezték, nem félek-e

Ilyen árakkal találkozhat, ha a fővárosi agglomerációban venne ingatlant

Ilyen árakkal találkozhat, ha a fővárosi agglomerációban venne ingatlant