szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Leállt a 4-es metró két alagútfúró pajzsa közül az, amelyik elsőként állt munkába - írta a pénteki Népszabadság.

A napilap az Info Rádió értesülésére hivatkozva közölte, hogy a pajzsot nem teljesen "körszerűen" alakították ki, így repedések keletkeztek az alagutat kitámasztó betongyűrűkön, a tübbingeken.
 
Horváth Éva, a DBR Metró Projekt Igazgatóság sajtóreferense lapnak megerősítette, hogy problémák akadtak a pajzzsal, és ez okoz csúszást, de a Kelenföldi és Keleti pályaudvar közötti szakasz 2010 végére tervezett átadási határideje nincs veszélyben.
 
A leállítás miatt a szerkezet késve éri el a Tétényi úti metróállomást. A pajzs szeptember vége helyett várhatóan október elejére ér csak az Etele tér utáni első megállóhoz - közölte a sajtóreferens.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Itthon

Így épül a 4-es Metró - Képekkel

A márciusban aktualizált ütemtervnek megfelelően zajlik a 4-es metró építése, amelynek során a természetszerűleg jelentkező problémákat a szakemberek rendezik a kivitelezővel; mindez része a normál munkamenetnek - jelentette ki Demszky Gábor a kelenföldi indítóállomáson.

MTI Itthon

Feketemunkások dolgoztak a 4-es metró építkezésén?

Bejelentés nélküli, úgynevezett feketemunkásokat alkalmaztak a 4-es metró Kálvin téri építésénél; az érintett munkaadókkal azonnal bontsák fel a szerződést - mondta a fővárosi KDNP frakció szóvivője hétfőn, a helyszínen újságírók előtt.

MTI Itthon

Rajzold le a 4-es Metrót!

A DBR Metró Projekt Igazgatóság rajzpályázatot hirdet kisiskolások számára Barátom a Metró címmel, és egyúttal lehetőséget biztosít arra, hogy felső tagozatos osztályok ellátogassanak az Etele téri Információs Központba.