szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Két reklámügynökség megkeresésére a Közbeszerzési Döntőbizottság megsemmisítette a Miniszterelnöki Hivatal reklámszolgáltatásra kiírt közbeszerzés jelentkezési szakaszát lezáró, és azt követő döntéseit; a határozat a Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

A kancellária ez év júniusában tette közzé az ajánlattételi felhívást tárgyalásos közbeszerzésre reklámügynöki szolgáltatásra. A szolgáltatás 300 millió forint keretösszegre és/vagy 2008. június 30-ig szólt. Az ilyen eljárásoknál az első fordulóban azt dönti el az ajánlatkérő, kikkel fog tárgyalni a második fordulóban.

Ebben az eljárásban előre kikötötte a kiíró, hogy a második fordulóba 5 jelentkező juthat tovább. A továbbjutás eldöntésére egy pontozásos eljárást alkalmazott, ez az elmúlt két évben elnyert szakmai díjakat tartalmazta. Egy táblázatban 15 szakmai rendezvényt sorolt fel, és közölte, hogy az ott elnyert fődíj, arany-, ezüst-, és bronzérem, illetve a rövid listára történt felkerülés hány pontot ér. Az összesített pontszám adta ki a helyezés sorrendjét.

Az eljárás során az ajánlatkérő hiánypótlásra hívta fel mind a hat jelentkezőt, majd az értékeléskor kizárta a továbbjutók köréből az ACG. Hey Reklámügynökség Kft. és a Grey WorldWide Hungary Kft. közös ajánlatát. Arra hivatkozott, hogy a cégek a hiánypótlás során módosították az ajánlatukban referenciáik tartalmát is.

A két cég a Közbeszerzési Döntőbizottsághoz fordult, és a testület ideiglenes intézkedésként felfüggesztette a közbeszerzést. Az eljárás során a döntőbizottság úgy vélte, a referenciáikat nem változtatták meg a cégek, így nem volt érvénytelen az ajánlatuk. A döntőbizottság bírságot nem szabott ki, mindössze 900 ezer forint igazgatási szolgáltatási díj megfizetésére kötelezte a Miniszterelnöki Hivatalt, és megsemmisítette a közbeszerzés jelentkezési szakaszát lezáró, és azt követő döntéseket.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Itthon

Fidesz: javaslatok a politikai reklámok ellen

Hétpontos javaslatot készített a Fidesz a párt- és kampányfinanszírozás átalakítására, amelyben többek között a fizetett politikai hirdetések és a kampánycsend megszüntetését is kezdeményezik - jelentette be Nyitrai Zsolt fideszes országgyűlési képviselő szerdai sajtótájékoztatóján.

hvg.hu Vállalkozás

Új reklámfelület a magyar piacon

Új és az eddigieknél olcsóbb hirdetési lehetőséget kínál egy spanyol franchise hálózat. A projektor segítségével a szemközti ház falára kivetíthető legfeljebb 30 másodperces spotok mérete akár 100 nm is lehet. Mennyibe kerül a koncepció megvásárlása?