Közéleti műsorból a Neo FM ígért többet

Utolsó frissítés:

Szerző:

szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Hétszer annyi közéleti és civil műsor sugárzását vállalta országos kereskedelmi rádiós pályázatában a Neo FM-mel az FM1 Konzorcium, mint a másik jogosultságot a Klassz Rádióval elnyerő Advenio Zrt. - tudható meg a szerdán aláírt, az MTI által áttekintett műsorszolgáltatási szerződésből.

Az Advenio évi - az infláció alapján indexált - 700 millió forintot, az FM1 355 milliót kínált a 2011 közepéig tartó időszakra a jogosultságért, az azt követőre pedig a 200 milliós alapösszegen felül a társaság vagy az ahhoz kapcsolódó vállalkozás nettó árbevételének 55, illetve 50 százaléka szerepel ajánlatukban.     

Az Advenio heti 100 perc 33 másodpercnyi, az FM1 710 percnyi közszolgálati és kulturális műsort vállalt. A magyar zene aránya mindkét csatornánál 35 százalék, de a két évnél frissebb dalokat illetően jelentős eltérés mutatkozik: a Klassz 5 százalékot, a Neo 10 százalékot vállalt.     

A szerződésből megtudható: a Klassz Rádió a "Nekem bejön", míg a Neo FM a "Hallgassuk meg egymást!" szlogent választotta.