szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Két részben, nettó 120 millió forint keretösszeggel nyílt, kommunikációs tendert hirdetett a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), a felhívás az EU hivatalos lapjának mellékleteként, tenderhirdetményeket tartalmazó online kiadvány (TED) csütörtöki számában jelent meg.

Az első rész a GVH kommunikációs stratégiájának kialakítására, eseti marketing kampány tervezésére, lebonyolítására, illetve reklámügynökségi szolgáltatásokra vonatkozik. 

A második rész a GVH idei kommunikációs kampányaihoz kapcsolódó médiatervezési és -vásárlási feladatok elvégzését és a kapcsolódó tanácsadási feladatokat kéri az ajánlattevőktől.

Az első rész keretösszege nettó 50 millió, míg a másodiké nettó 70 millió forint. Az ajánlatkérő hangsúlyozta, hogy egyik résznél sem terheli megrendelési kötelezettség a teljes keretösszegre.

Az ajánlattételi határidő február 20. Az összességében legelőnyösebb ajánlat lesz a nyertes, az első résznél a szakmai minőség, a másodiknál viszont az ár esik latba a legnagyobb súllyal.

A feladat kezdési időpontja március 11., a befejezése pedig május utolsó napja.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!