Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
„Vajon milyen munkahely az, ahol egy hónapot lehet hiányozni, ahol négy hét szabadságra engedik az embert, azaz ennyi ideig tudják nélkülözni?”
„Négyhetes dél-ázsiai luxusutazásra indult Márki-Zay Péter” – írja a kormányközeli Origo a Lázár Jánost fényező, Márki-Zay Péterrel szemben pedig folyamatos lejáratókampányt folytató Promenád24 cikke alapján.
A két lap lejáratóanyagában önmagában nincs meglepetés: hosszan taglalják, hogy a városvezető kiírta a Facebookra, hogy négy hétre Indiába és Nepálba megy. Vagyis ugyanabban az országban is meg fog fordulni, ahol év elején Orbán Viktor üdült. Ezt azonban elfelejtették megjegyezni a cikkben.
A Promenád24 hosszan számolgatta anyagában, hogy mennyibe is kerül eljutni Delhibe – de ez a matekozás persze elmaradt, amikor Orbán járkált arra. Megállapítják a nyilvánvalót, hogy valóban nem olcsó: az oda-vissza utat meg lehet úszni 230 ezer körül is, de ha valaki kicsit többet szeretne, elkölthet akár bő 1,2 milliót is, csak a repjegyekre, fejenként. Majd küldtek pár kérdést is Márki-Zayéknak:
Tudjuk, hogy unalmas, mégis megjegyeznénk: ehhez hasonló kérdések sem merültek fel, amikor Orbán Viktor járkált Keralában.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Nagyon jól ment tavaly a budapesti városnéző buszok üzemeltetőinek.
Az okok most egyértelműek.
Rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.