A sikeres vállalatvezetők titka
A munkaerő-piac, és elsősorban a tehetségek piacának kereslet-kínálati alakulása a gazdasági változásoktól függetlenül évről évre egyre intenzívebbé válik. Ezt a témát boncolgatja Mark Schuman és Libi Sartain Tehetségmágnesek (Brand for Talent) című könyvében, amely A HVG Könyvek gondozásában jelent meg.
Tehetségmágnesek |
A Tehetségmásnesek című könyvet megrendelheti itt. |
A legaktuálisabb HR-es témákat marketinges szemmel feltáró szakirodalom különleges csemege a hazai könyvpiacon: Mark Schuman és Libi Sartain munkája, a Tehetségmágnesek izgalmas, színes élménybeszámolókkal tűzdelve vezeti végig az olvasót azokon a kulcsfontosságú lépéseken, amelyeken keresztül a sikeres munkáltatóvá váláshoz vezet az út. A tehetségmágnessé válás folyamatát mutatja be, azaz hogy hogyan juthat el egy cég a vonzó arculat szükségességének felismerésétől a márka kialakításán és alkalmazásán át a munkáltatói érték ígéretének beváltásáig. Nem elég ugyanis jelen lenni a tehetségek munkaerő-piacán, ismerni kell a meglévő és jövendőbeli munkatársak igényeit, és nem elég láttatni a cég által kínált előnyöket, de be is kell váltani a márka ígéreteit.
A szerzők gyakorlatias, praktikus tanácsai azoknak szólnak, akiket érdekelnek a vonzás és megtartás törvényszerűségei és kíváncsiak, hogy a márkaépítés hogyan tehet sikeressé egy vállalatot, mint munkáltatót. Megmutatja, hogy hogyan boldogulhatnak a válallatok a tehetségek piacán a "munka új fogyasztójával”.