szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A munkaerő-piac, és elsősorban a tehetségek piacának kereslet-kínálati alakulása a gazdasági változásoktól függetlenül évről évre egyre intenzívebbé válik. Ezt a témát boncolgatja Mark Schuman és Libi Sartain Tehetségmágnesek (Brand for Talent) című könyvében, amely A HVG Könyvek gondozásában jelent meg.

Tehetségmágnesek
HVG Könyvek

 A Tehetségmásnesek című könyvet megrendelheti itt.

A legaktuálisabb HR-es témákat marketinges szemmel feltáró szakirodalom különleges csemege a hazai könyvpiacon: Mark Schuman és Libi Sartain munkája, a Tehetségmágnesek izgalmas, színes élménybeszámolókkal tűzdelve vezeti végig az olvasót azokon a kulcsfontosságú lépéseken, amelyeken keresztül a sikeres munkáltatóvá váláshoz vezet az út. A tehetségmágnessé válás folyamatát mutatja be, azaz hogy hogyan juthat el egy cég a vonzó arculat szükségességének felismerésétől a márka kialakításán és alkalmazásán át a munkáltatói érték ígéretének beváltásáig. Nem elég ugyanis jelen lenni a tehetségek munkaerő-piacán, ismerni kell a meglévő és jövendőbeli munkatársak igényeit, és nem elég láttatni a cég által kínált előnyöket, de be is kell váltani a márka ígéreteit.

A szerzők gyakorlatias, praktikus tanácsai azoknak szólnak, akiket érdekelnek a vonzás és megtartás törvényszerűségei és kíváncsiak, hogy a márkaépítés hogyan tehet sikeressé egy vállalatot, mint munkáltatót. Megmutatja, hogy hogyan boldogulhatnak a válallatok a tehetségek piacán a "munka új fogyasztójával”.

Bővül a nyaraló: Rogán-Szendrei Cecília 125 millióért vásárolna egy tihanyi telket

Bővül a nyaraló: Rogán-Szendrei Cecília 125 millióért vásárolna egy tihanyi telket

Tom Felton ismét eljátssza Draco Malfoy szerepét

Tom Felton ismét eljátssza Draco Malfoy szerepét

Trump egyelőre telefonon se akar beszélni Muskkal

Trump egyelőre telefonon se akar beszélni Muskkal

Gyökeresen átalakul a Windows alapszolgáltatása

Gyökeresen átalakul a Windows alapszolgáltatása