szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A szolgáltató központoknak több toborzási és kiválasztási nehézségekkel kell szembenézniük - írja hétfői számában a Napi Gazdaság.

Az Aon Hewitt felmérése szerint a legfontosabb a megfelelő idegen nyelveket beszélő munkaerő céghez vonzása és megtartása. A legtöbb szolgáltató központ (ssc) nehezen veszi fel a harcot a fluktuációval. A lemorzsolódás okai többek között a kiégés, illetve az, hogy a dolgozók túl monotonnak tartják a munkájukat - írja a Napi Gazdaság. Az ssc-dolgozók leginkább átmeneti állomásnak tekintik a munkahelyüket, minden második itt dolgozó váltana felmérések szerint.

A folytatást elolvashatja a Jobline Magazinban.

Gumicserehajrá: mítoszok és igazságok túlfújt gumikról, taxis trükkökről, négyévszakos abroncsokról és az otthoni cseréről

Gumicserehajrá: mítoszok és igazságok túlfújt gumikról, taxis trükkökről, négyévszakos abroncsokról és az otthoni cseréről

Majka nem tett le arról, hogy kiköltözzön Amerikába

Majka nem tett le arról, hogy kiköltözzön Amerikába

Simon Bettina nyerte a Hazai Attila Irodalmi Díjat

Simon Bettina nyerte a Hazai Attila Irodalmi Díjat

Rendeletben kötelezi Trump az egyetemeket a külföldi finanszírozások közzétételére

Rendeletben kötelezi Trump az egyetemeket a külföldi finanszírozások közzétételére