szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Idén is útjára indul Magyarországon a Munkáltatói Márka Kutatás. A szervezők azt vizsgálják, milyen az egyes vállalatok munkaerőpiaci megítélése, különösen a számukra fontos célcsoportok körében.

A Magyarországon egyedülálló kutatás segítségével a cégek most megtudhatják, mennyire vonzóak a számukra fontos célcsoportok körében, mit gondol róluk az Y generáció, mennyire hatékonyak márka-építési erőfeszítéseik.

A részleteket olvassa el a Jobline Magazinban.

Szeretettel Erdélyből – és a tengerről: Így lett hajóskapitány a kolozsvári magyartanárból

Szeretettel Erdélyből – és a tengerről: Így lett hajóskapitány a kolozsvári magyartanárból

A Kreml szerint nem akar válni Aszad felesége, pláne nem azért, mert nem tetszik neki Moszkva

A Kreml szerint nem akar válni Aszad felesége, pláne nem azért, mert nem tetszik neki Moszkva

Börtönbüntetésre ítélték az amszterdami antiszemita támadás elkövetőit

Börtönbüntetésre ítélték az amszterdami antiszemita támadás elkövetőit

Egy éven át repülhet a brit kémdrón, leválthatja a hírszerzés műholdjait

Egy éven át repülhet a brit kémdrón, leválthatja a hírszerzés műholdjait