szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Idén is útjára indul Magyarországon a Munkáltatói Márka Kutatás. A szervezők azt vizsgálják, milyen az egyes vállalatok munkaerőpiaci megítélése, különösen a számukra fontos célcsoportok körében.

A Magyarországon egyedülálló kutatás segítségével a cégek most megtudhatják, mennyire vonzóak a számukra fontos célcsoportok körében, mit gondol róluk az Y generáció, mennyire hatékonyak márka-építési erőfeszítéseik.

A részleteket olvassa el a Jobline Magazinban.

Többmilliós követelés és behajtás is lehet a vége, ha valaki ittasan okoz balesetet

Többmilliós követelés és behajtás is lehet a vége, ha valaki ittasan okoz balesetet

Zongorázni lehet a különbséget – adok-kapok a magyar képzőművészeti díjak világában

Zongorázni lehet a különbséget – adok-kapok a magyar képzőművészeti díjak világában

Halálos koktélt itatott a rábízott gyógyíthatatlan betegekkel egy német orvos

Halálos koktélt itatott a rábízott gyógyíthatatlan betegekkel egy német orvos

A világ legmenőbb könyvesbolt-költöztetése történt egy michigani kisvárosban

A világ legmenőbb könyvesbolt-költöztetése történt egy michigani kisvárosban