szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Idén is útjára indul Magyarországon a Munkáltatói Márka Kutatás. A szervezők azt vizsgálják, milyen az egyes vállalatok munkaerőpiaci megítélése, különösen a számukra fontos célcsoportok körében.

A Magyarországon egyedülálló kutatás segítségével a cégek most megtudhatják, mennyire vonzóak a számukra fontos célcsoportok körében, mit gondol róluk az Y generáció, mennyire hatékonyak márka-építési erőfeszítéseik.

A részleteket olvassa el a Jobline Magazinban.

Egy tízéves gyerek küldött bombafenyegetést iskolájának, aztán megjelentek nála a rendőrök

Egy tízéves gyerek küldött bombafenyegetést iskolájának, aztán megjelentek nála a rendőrök

Aláírta a transz nőket a nők versenyeiről kitiltó rendeletet Trump

Aláírta a transz nőket a nők versenyeiről kitiltó rendeletet Trump

Tüntetést szervez szombatra a Patent Egyesület a japán nő megölése miatt

Tüntetést szervez szombatra a Patent Egyesület a japán nő megölése miatt

Neymar visszatért, de valami hiányzik belőle

Neymar visszatért, de valami hiányzik belőle