szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Óriási lehetőségek vannak a közösségi médiában és a digitális eszközökben. Elég csak arra gondolni, hogy pusztán a Google-n havonta 185 millió álláskeresés zajlik.

Egy nemrég végzett kutatás során az derült ki, hogy 12 százalékkal többen nézik meg azokat az álláshirdetéseket, amelyekhez videó is tartozik és átlagosan 34 százalékkal többen jelentkeznek az ilyen hirdetésekre.

Részletek a Jobline Magazinban.

A Fidesz benyújtotta a kétgyermekes anyák szja-mentességéről szóló törvényjavaslatot

A Fidesz benyújtotta a kétgyermekes anyák szja-mentességéről szóló törvényjavaslatot

A Hír Tv megtalálta az árrésstop tökéletes reklámarcát: Hide the Pain Haroldot

A Hír Tv megtalálta az árrésstop tökéletes reklámarcát: Hide the Pain Haroldot

„Egy gyűrű mind fölött, egy gyűrű kegyetlen”: Megelőző csapást mért volna a Samsung az Ourára, de nem úgy sikerült, ahogy elképzelte

„Egy gyűrű mind fölött, egy gyűrű kegyetlen”: Megelőző csapást mért volna a Samsung az Ourára, de nem úgy sikerült, ahogy elképzelte

A letiltott dolgokat is megnézheti a neten, önt viszont nem látják mások – új funkció kerül a böngészőbe

A letiltott dolgokat is megnézheti a neten, önt viszont nem látják mások – új funkció kerül a böngészőbe