szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Óriási lehetőségek vannak a közösségi médiában és a digitális eszközökben. Elég csak arra gondolni, hogy pusztán a Google-n havonta 185 millió álláskeresés zajlik.

Egy nemrég végzett kutatás során az derült ki, hogy 12 százalékkal többen nézik meg azokat az álláshirdetéseket, amelyekhez videó is tartozik és átlagosan 34 százalékkal többen jelentkeznek az ilyen hirdetésekre.

Részletek a Jobline Magazinban.

Táncra hívja a lakosság a kiberbűnözőket

Táncra hívja a lakosság a kiberbűnözőket

Összeolvad minden a hazai céges világban

Összeolvad minden a hazai céges világban

Hogy újra reflektorfénybe kerüljenek: Alföldi Róbert beszélget színésztársaival

Hogy újra reflektorfénybe kerüljenek: Alföldi Róbert beszélget színésztársaival

Véletlenül megtiltották amerikai kutatóknak, hogy olyan szavakat használjanak, mint a nő, a fogyatékkal élő és az idős

Véletlenül megtiltották amerikai kutatóknak, hogy olyan szavakat használjanak, mint a nő, a fogyatékkal élő és az idős