szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Óriási lehetőségek vannak a közösségi médiában és a digitális eszközökben. Elég csak arra gondolni, hogy pusztán a Google-n havonta 185 millió álláskeresés zajlik.

Egy nemrég végzett kutatás során az derült ki, hogy 12 százalékkal többen nézik meg azokat az álláshirdetéseket, amelyekhez videó is tartozik és átlagosan 34 százalékkal többen jelentkeznek az ilyen hirdetésekre.

Részletek a Jobline Magazinban.

Visszafogja működését a WHO az Egyesült Államok kilépése után

Visszafogja működését a WHO az Egyesült Államok kilépése után

Az új kormányrendelet egy kalap alá veszi az energiaitalokat a homoszexualitást népszerűsítő kiadványokkal és az alkohollal

Az új kormányrendelet egy kalap alá veszi az energiaitalokat a homoszexualitást népszerűsítő kiadványokkal és az alkohollal

A Tisza választási győzelmét is veszélyeztetheti a Gyurcsány–Dobrev-váltás a DK élén

A Tisza választási győzelmét is veszélyeztetheti a Gyurcsány–Dobrev-váltás a DK élén

Bukarestben egyre idősebb gyerekek ülnek a babakocsikban – egy leendő nagyapa oknyomoz

Bukarestben egyre idősebb gyerekek ülnek a babakocsikban – egy leendő nagyapa oknyomoz