Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Ezerötszáz fős elbocsátás várható a Fiat lengyelországi gyárában a kereslet csökkenése miatt. A szakszervezetekkel pénteken kezdtek egyeztetni, és előreláthatóan január közepén zárják le a tárgyalásokat. Csak azután derül ki, pontosan hány embert rúgnak ki.
A Fiat lengyelországi gyárában idén várhatóan 350 ezernél kevesebb kocsit állítanak elő, jövőre valószínűleg 300 ezer alá mennek a 2009. évi 600 ezret követően.
A Tychyben lévő gyárban októberben majdnem ötezren dolgoztak. A gyár Fiat 500-as, Lancia Ypsilon és Ford Ka modelleket állít elő. A Pandák gyártásával kilenc év után 2012 végén leállnak, az új Pandákat már Olaszországban szerelik össze.
Közben pénteken újabb egy évre megválasztották az európai autógyártók szövetségének (ACAE) elnökévé a Fiat vezérigazgatóját, Sergio Marchionne-t.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az Opel zászlóshajó kategóriás SUV-ja.
A projekt költsége 46 millió euró volt, teljes egészében az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank finanszírozásában.