szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A szakmai körökben várva várt rangsor a Magyarországon egyedülálló, az Aon Hewitt és az AIESEC együttműködésében megvalósuló Munkáltatói Márka Kutatás alapján készül.

"A győztes cégek listája mellett a kutatásból arra is választ kapunk, jelenleg mi az igazán fontos a munkavállalók/álláskeresők számára" – mondta el Sziber Éva, az Aon Hewitt Employer Branding szakterületének vezetője. "Megtudhatjuk, milyen csatornákon tájékozódnak leginkább, mik az elsődleges motivációik, amikor kiválasztanak egy munkahelyet, hogyan képzelik el magukat munkavállalóként, vagy mit jelent számukra a siker."

Részletek a Jobline Magazinban.

Orosz kollégájával beszélgetett egy ukrán sofőr Soroksáron, egy kazah késelte meg ezért

Orosz kollégájával beszélgetett egy ukrán sofőr Soroksáron, egy kazah késelte meg ezért

Most bizonyították be, hogy meglepően sokáig sötét bőrük volt az európaiaknak

Most bizonyították be, hogy meglepően sokáig sötét bőrük volt az európaiaknak

„Maradj csöndben, kisember” – üzente Elon Musk a lengyel külügyminiszternek a Starlinkről szóló vita közben

„Maradj csöndben, kisember” – üzente Elon Musk a lengyel külügyminiszternek a Starlinkről szóló vita közben

Dühbe jött Donald Trump, amikor meglátta a Károly királlyal parolázó Zelenszkijt

Dühbe jött Donald Trump, amikor meglátta a Károly királlyal parolázó Zelenszkijt