szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A szakmai körökben várva várt rangsor a Magyarországon egyedülálló, az Aon Hewitt és az AIESEC együttműködésében megvalósuló Munkáltatói Márka Kutatás alapján készül.

"A győztes cégek listája mellett a kutatásból arra is választ kapunk, jelenleg mi az igazán fontos a munkavállalók/álláskeresők számára" – mondta el Sziber Éva, az Aon Hewitt Employer Branding szakterületének vezetője. "Megtudhatjuk, milyen csatornákon tájékozódnak leginkább, mik az elsődleges motivációik, amikor kiválasztanak egy munkahelyet, hogyan képzelik el magukat munkavállalóként, vagy mit jelent számukra a siker."

Részletek a Jobline Magazinban.

Az Év Zöldautója: teszten a 600+ kilométeres hatótávot ígérő Kia EV3

Az Év Zöldautója: teszten a 600+ kilométeres hatótávot ígérő Kia EV3

Rabosítottak és hazaküldtek a reptérről egy magyar utast, aki rokonlátogatásra ment az USA-ba

Rabosítottak és hazaküldtek a reptérről egy magyar utast, aki rokonlátogatásra ment az USA-ba

Trumpék nyitottak arra, hogy a Krímet Oroszország részének ismerjék el

Trumpék nyitottak arra, hogy a Krímet Oroszország részének ismerjék el

Az irodaszereken túl – fenntartható megoldásokkal a munkahelyi jóllétért

Az irodaszereken túl – fenntartható megoldásokkal a munkahelyi jóllétért