szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nyugat-Európában sokkal nagyobb hagyománya van a munkáltatói márkaépítésnek, mint nálunk. Helen Rosethornnal, a brit Bernard Hodes Group kommunikációs tanácsadó- és tervezőcég vezérigazgatójával készített erről interjút a Kreatív.

A munkaerőpiacra frissen belépő fiatal generáció tagjai nagyon agilisak, utazni akarnak és tapasztalatot gyűjteni, így ahhoz a céghez csatlakoznak, amelyik ezt lehetővé teszi. Épp ezért fontos, hogy a munkatárs alkalmazottként is érezze a márkaélményt.

Részletek a Jobline Magazinban.

Elmenti a ChatGPT az összes képét, később is használhatja őket

Elmenti a ChatGPT az összes képét, később is használhatja őket

Kilencmilliárd forintos végkielégítéssel távozik a Stellantis bukott vezére

Kilencmilliárd forintos végkielégítéssel távozik a Stellantis bukott vezére

Újabb jótékony hatását találhatták meg a súlycsökkentő injekcióknak

Újabb jótékony hatását találhatták meg a súlycsökkentő injekcióknak

Kitiltották a vakvezető kutyás diákot az iskolájából

Kitiltották a vakvezető kutyás diákot az iskolájából