szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nyugat-Európában sokkal nagyobb hagyománya van a munkáltatói márkaépítésnek, mint nálunk. Helen Rosethornnal, a brit Bernard Hodes Group kommunikációs tanácsadó- és tervezőcég vezérigazgatójával készített erről interjút a Kreatív.

A munkaerőpiacra frissen belépő fiatal generáció tagjai nagyon agilisak, utazni akarnak és tapasztalatot gyűjteni, így ahhoz a céghez csatlakoznak, amelyik ezt lehetővé teszi. Épp ezért fontos, hogy a munkatárs alkalmazottként is érezze a márkaélményt.

Részletek a Jobline Magazinban.

Saját versenycsapata is van már Max Verstappennek

Saját versenycsapata is van már Max Verstappennek

Trump bejelentette: nagyszabású szankciókat és vámokat fontolgat Oroszországgal szemben

Trump bejelentette: nagyszabású szankciókat és vámokat fontolgat Oroszországgal szemben

Telefonon egyeztetett az ukrán és az amerikai külügyminiszter, konstruktív beszélgetés volt

Telefonon egyeztetett az ukrán és az amerikai külügyminiszter, konstruktív beszélgetés volt

Neue Zürcher Zeitung-elemzés: Az új világrendben Európa nem maradhat vegetáriánus, húsevővé kell válnia

Neue Zürcher Zeitung-elemzés: Az új világrendben Európa nem maradhat vegetáriánus, húsevővé kell válnia