szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nyugat-Európában sokkal nagyobb hagyománya van a munkáltatói márkaépítésnek, mint nálunk. Helen Rosethornnal, a brit Bernard Hodes Group kommunikációs tanácsadó- és tervezőcég vezérigazgatójával készített erről interjút a Kreatív.

A munkaerőpiacra frissen belépő fiatal generáció tagjai nagyon agilisak, utazni akarnak és tapasztalatot gyűjteni, így ahhoz a céghez csatlakoznak, amelyik ezt lehetővé teszi. Épp ezért fontos, hogy a munkatárs alkalmazottként is érezze a márkaélményt.

Részletek a Jobline Magazinban.

Moszkvába utazott Elon Musk apja

Moszkvába utazott Elon Musk apja

A rakparton, és egy Széll Kálmán téri dohányboltban is tűz ütött ki

A rakparton, és egy Széll Kálmán téri dohányboltban is tűz ütött ki

Zelenszkij: Ezt Trump nem tudja teljesen megérteni

Zelenszkij: Ezt Trump nem tudja teljesen megérteni

Epstein ügyvédje bevédte Trumpot, miután Musk azt állította az amerikai elnök neve is szerepel titkosított aktákban

Epstein ügyvédje bevédte Trumpot, miután Musk azt állította az amerikai elnök neve is szerepel titkosított aktákban