szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nyugat-Európában sokkal nagyobb hagyománya van a munkáltatói márkaépítésnek, mint nálunk. Helen Rosethornnal, a brit Bernard Hodes Group kommunikációs tanácsadó- és tervezőcég vezérigazgatójával készített erről interjút a Kreatív.

A munkaerőpiacra frissen belépő fiatal generáció tagjai nagyon agilisak, utazni akarnak és tapasztalatot gyűjteni, így ahhoz a céghez csatlakoznak, amelyik ezt lehetővé teszi. Épp ezért fontos, hogy a munkatárs alkalmazottként is érezze a márkaélményt.

Részletek a Jobline Magazinban.

Verstappenék mostantól kedvezményesen káromkodhatnak

Verstappenék mostantól kedvezményesen káromkodhatnak

„Elképesztőt villantott a börzsönyi vadmacska”

„Elképesztőt villantott a börzsönyi vadmacska”

Mire készüljek, ha lízingelni szeretnék? - Kasszakulcs

Mire készüljek, ha lízingelni szeretnék? - Kasszakulcs

Veszélyes közelségbe ért a „Trump-aszteroida”, de vajon becsapódik?

Veszélyes közelségbe ért a „Trump-aszteroida”, de vajon becsapódik?