szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egyre többször hallunk róla, hogy a cégek saját maguk keresik meg az új munkavállalóikat. Teszik ezt a népszerű közösségi portálokon, ingyenes hirdetési felületeken vagy ajánlás útján. Ezek mindegyike nagyon jó toborzási lehetőség, akárcsak az erre specializálódott álláskereső portálok.

Figyelembe véve a hirdetés költségét, az időt amit a teljes kiválasztási folyamattal tölt egy munkatárs (vagy rosszabb esetben az ügyvezető), az ő kieső „termelését”, a felvett munkavállaló 3 hónapos próbaidőre jutó bérét, járulékos költségét, az őt betanító kollégának az idejét és azt az értéket, amit ebben a pozícióban elő kellene állítani, majd az újbóli toborzás és kiválasztás költségét, amennyiben mégsem a megfelelő jelöltet választotta a cég, egy rosszul sikerült kiválasztás kb. 2.000.000 Ft veszteséget jelenthet.

További részletek a Jobline Magazinban.

Ha a Fidesz egysége ezt követeli, akkor Lázár hajlandó személyesen bocsánatot kérni Navracsicstól

Ha a Fidesz egysége ezt követeli, akkor Lázár hajlandó személyesen bocsánatot kérni Navracsicstól

Egy plüsshattyú is az űrbe megy Kapu Tiborékkal

Egy plüsshattyú is az űrbe megy Kapu Tiborékkal

Saját vállalkozást indított az Alkotmányvédelmi Hivatal volt főigazgatója

Saját vállalkozást indított az Alkotmányvédelmi Hivatal volt főigazgatója

Legyen tünetmentes a fesztiválszezon! Így kerülhető el a húgyúti fertőzés nyáron

Legyen tünetmentes a fesztiválszezon! Így kerülhető el a húgyúti fertőzés nyáron