szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egyre többször hallunk róla, hogy a cégek saját maguk keresik meg az új munkavállalóikat. Teszik ezt a népszerű közösségi portálokon, ingyenes hirdetési felületeken vagy ajánlás útján. Ezek mindegyike nagyon jó toborzási lehetőség, akárcsak az erre specializálódott álláskereső portálok.

Figyelembe véve a hirdetés költségét, az időt amit a teljes kiválasztási folyamattal tölt egy munkatárs (vagy rosszabb esetben az ügyvezető), az ő kieső „termelését”, a felvett munkavállaló 3 hónapos próbaidőre jutó bérét, járulékos költségét, az őt betanító kollégának az idejét és azt az értéket, amit ebben a pozícióban elő kellene állítani, majd az újbóli toborzás és kiválasztás költségét, amennyiben mégsem a megfelelő jelöltet választotta a cég, egy rosszul sikerült kiválasztás kb. 2.000.000 Ft veszteséget jelenthet.

További részletek a Jobline Magazinban.

Magyar Sajtó-díjat kapott a kegyelmi ügyet kirobbantó újságíró

Magyar Sajtó-díjat kapott a kegyelmi ügyet kirobbantó újságíró

Szankciós lista: néhány névért cserébe elengedte a vétót a magyar kormány, Putyin barátja is megúszta

Szankciós lista: néhány névért cserébe elengedte a vétót a magyar kormány, Putyin barátja is megúszta

Szöveg helyett halandzsa – újabb hiba van a Windowsban, a nyomtatókat érinti

Szöveg helyett halandzsa – újabb hiba van a Windowsban, a nyomtatókat érinti

Betiltatta a Meta a volt alkalmazottja könyvét, amely a Facebook viselt dolgairól szól

Betiltatta a Meta a volt alkalmazottja könyvét, amely a Facebook viselt dolgairól szól