szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Szinte mindenki használja a közösségi médiát az álláskeresés során, a mobilját viszont csak minden 5. álláskereső használja - többek között ezeket lehet megállapítani a legfrissebb álláskeresési trendekről szóló kutatásból, amit a Forbes publikált.

Egy új felmérés szerint az álláskeresők, a toborzók, és a HR-esek szinte 100 százaléka használja a közösségi médiát az állákeresés, illetve a kiválasztás során, a több oldal közül is elsősorban a LinkedIn-t. A Forbes által publikált kutatásból az is kiderül, hogy a nyomtatott sajtó egyre inkább feledésbe merül.

Álláskeresési trendek 2013: részletek a Jobline oldalán.

Három nap alatt hozta össze elemzését a Nézőpont Intézet, amelyben a független sajtót vádolják ukrán propagandával

Három nap alatt hozta össze elemzését a Nézőpont Intézet, amelyben a független sajtót vádolják ukrán propagandával

Meddig nézi tétlenül Orbán Viktor ámokfutását Merz Németországa?

Meddig nézi tétlenül Orbán Viktor ámokfutását Merz Németországa?

Koncert közben kapcsolódott ki Katy Perry melltartója

Koncert közben kapcsolódott ki Katy Perry melltartója

Kiválthatja a GPS-t az újfajta navigáció

Kiválthatja a GPS-t az újfajta navigáció