szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Szinte mindenki használja a közösségi médiát az álláskeresés során, a mobilját viszont csak minden 5. álláskereső használja - többek között ezeket lehet megállapítani a legfrissebb álláskeresési trendekről szóló kutatásból, amit a Forbes publikált.

Egy új felmérés szerint az álláskeresők, a toborzók, és a HR-esek szinte 100 százaléka használja a közösségi médiát az állákeresés, illetve a kiválasztás során, a több oldal közül is elsősorban a LinkedIn-t. A Forbes által publikált kutatásból az is kiderül, hogy a nyomtatott sajtó egyre inkább feledésbe merül.

Álláskeresési trendek 2013: részletek a Jobline oldalán.

Kinek, mikor és miért éri meg a céges e-autó?

Kinek, mikor és miért éri meg a céges e-autó?

Nagy erejű földrengés rázta meg Ecuadort, sokan megsérültek

Nagy erejű földrengés rázta meg Ecuadort, sokan megsérültek

És akkor Trump megmondta, Putyin mekkora szívességet tett Ukrajnának

És akkor Trump megmondta, Putyin mekkora szívességet tett Ukrajnának

Van egy nem is olyan kicsi gond a Windows frissítésével – megint

Van egy nem is olyan kicsi gond a Windows frissítésével – megint