szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Magyarországon kávéval kínálni a vendéget magától értetődő, hétköznapi gesztus. Ezt támasztja alá a Nespresso és Lyreco megbízásából a TÁRKI (Társadalomkutatási Intézet) által frissen végzett kutatás is.

A kutatásban résztvevő cégek 31 százaléka szerint egy-egy tárgyalás sikerességéhez a jó kávé is hozzájárulhat, sőt, 34 százalékuk úgy véli, hogy a kávégép minősége még a cég reputációját is építi.

A sikeres tárgyalás részleteiről olvasson a Jobline oldalán.

Megverte a párját, kihallgatták, majd hazament, és agyonverte a nőt egy borsodi férfi

Megverte a párját, kihallgatták, majd hazament, és agyonverte a nőt egy borsodi férfi

Vitézy: A fővárosi cégek vezetőinek prémiumaira, új autóira mindig jut pénz, a Széll Kálmán tér padjainak cseréjére meg nincs

Vitézy: A fővárosi cégek vezetőinek prémiumaira, új autóira mindig jut pénz, a Széll Kálmán tér padjainak cseréjére meg nincs

Felújították az első pályaudvari vécét, Lázár János fényképes bejegyzésben dicsekedett el vele

Felújították az első pályaudvari vécét, Lázár János fényképes bejegyzésben dicsekedett el vele

Előrenyomultak az oroszok a Kurszki területen, tizenkét települést foglaltak vissza az ukránoktól

Előrenyomultak az oroszok a Kurszki területen, tizenkét települést foglaltak vissza az ukránoktól