szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Magyarországon kávéval kínálni a vendéget magától értetődő, hétköznapi gesztus. Ezt támasztja alá a Nespresso és Lyreco megbízásából a TÁRKI (Társadalomkutatási Intézet) által frissen végzett kutatás is.

A kutatásban résztvevő cégek 31 százaléka szerint egy-egy tárgyalás sikerességéhez a jó kávé is hozzájárulhat, sőt, 34 százalékuk úgy véli, hogy a kávégép minősége még a cég reputációját is építi.

A sikeres tárgyalás részleteiről olvasson a Jobline oldalán.

Visszakozott a kormány az ügyvédi kamarával szemben, új javaslattal állt elő Tuzson Bence

Visszakozott a kormány az ügyvédi kamarával szemben, új javaslattal állt elő Tuzson Bence

Sokáig mérgezőnek hitték, most óriási küzdelmet vívnak az izlandiak, hogy megmentsék a pusztulástól a Kék Lagúnát

Sokáig mérgezőnek hitték, most óriási küzdelmet vívnak az izlandiak, hogy megmentsék a pusztulástól a Kék Lagúnát

Több zivatar lehet Magyarországon, és az is kiderült, hogy miért

Több zivatar lehet Magyarországon, és az is kiderült, hogy miért

Azahriah többet érdemelt volna 

Azahriah többet érdemelt volna