szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Mai Piac 2010. májusi felmérésének eredményei alapján a próbavásárlók összesített, átlagos elégedettsége 79 százalék volt, a kutatásban szereplő összes, élelmiszert és vegyi árut is kínáló boltot tekintve.

Boltláncok szerinti bontásban a május havi felmérésben a Kaiser’s kapta a legmagasabb összesített elégedettségi pontszámot: általános értékelése 95 százalékos lett. Őt követik a Cora (92 százalék) és az Interspar (89 százalék) hipermarketek, az Aldi diszkontok (88 százalék) és az Auchan áruházak (87 százalék). A sereghajtók a múlt hónapban a Coop-üzletek voltak, 56 százalékos összesített elégedettségi szinttel.

A Mai Piac által 2010 májusában felmért drogériákat tekintve a próbavásárlók átlagos elégedettsége 89 százalékos volt. Drogérialáncok szerinti bontásban a május havi felmérésben a Müller kapta a legmagasabb összesített elégedettségi pontszámot: általános értékelése 94 százalékos lett. Őt követik a sorban a Rossmann (90 százalék) és a dm (88 százalék) üzletek, a sort a Schlecker drogériák zárják 83 százalékos elégedettségi szinttel.

A cikk folytatódik itt.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Gazdaság

Az új lakást vásárlók más helyett is fizethetik a közös költséget

Az új építésű társasházak negyede már a megalakulás előtt eladósodik, az új lakást vásárlók pedig nincsenek tisztában azzal, hogy a beruházók a birtokba lépés pillanatától, akár teljes egészében rájuk terhelhetik a még eladatlan lakásokra eső közösköltség-hányadot is – összegzi piaci tapasztalatait a társasházkezeléssel foglalkozó City-Premier.

MTI Hazai gazdaság

A GfK szerint előtérbe kerültek az akciós vásárlások

A nyugat-európai országokhoz hasonlóan Magyarországon is tudatosabbá váltak a vásárlók: felértékelődött az árak jelentősége, nőtt a napi fogyasztási cikkek esetében az akciós, promóciós vásárlások aránya – derül ki a GfK Hungária legfrissebb kutatásaiból.