szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A svéd divatóriás, a Hennes & Mauritz bővíti magyarországi portfólióját: napokon belül megjelenik a H&M Home is, amely a lakberendezést és a divatot "keresztezi". Az első Home üzlet(rész) a Westendben lesz elérhető.

Ősszel megérkezik a H&M Home Magyarországra, a Hennes & Mauritz (H&M) bejelentette, hogy szeptemberben megnyitja első Home üzletét Magyarországon – írja a Világgazdaság. A H&M Home koncepció a divatot és a lakberendezést ötvözi, szezononként megújuló kollekciói lakástextileket és dekorációs cikkeket kínálnak.

A H&M Home-részleg a Westend bevásárlóközpontban szeptember 12-én nyitó új H&M üzletben lesz elérhető.

A a divatcég hosszas várakozás és előkészületeket követően lépett a magyar piacra, a H&M Hennes & Mauritz Kft.-t 2004. december elején alapította a svéd anyacég hollandiai leányvállalata, amely jelenleg is az egyedüli tulajdonos. Az Opten cégtárában egyelőre csak a 2011-es forgalmi adatok érhetőek el, ezek szerint abban az évben nagy ugrást hajtott végre a cég, árbevétele ugyanis 12,46 milliárd forintra emelkdett a 2010-es 8,99 milliárdról. A mérleg szerinti eredmény 2009-ben még 29 milliós veszteséget mutatott, ez a következő évre 200 millió forintot meghaladó nyereségre változott, amit 2011-ben megkétszerezett a társaság, azaz több mint 400 milliós eredményt könyvelhetett el. A tulajdonos a nyereséget egyik évben sem vette ki a cégből.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!