Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Az idei első negyedévi utasszámot figyelembe véve a szerbiai Air Serbia letaszította a trón tetejéről a horvát Croatia Airlinest a volt jugoszláv tagköztársaságok légitársaságai sorában. A szerbiai légitársaság 2014 első három hónapjában 66 százalékkal több utast szállított, mint egy évvel korábban.
A posztjugoszláv térség légitársaságai között az Air Serbia, melyben kisebbségi tulajdonrésze van az Etihad Airwaysnek, átvette a vezetést a Croatia Airlinestól, legalábbis ami az utasszámot tekinti – írja a Balkans.com. A szerbiai légitársaság az idei év első három hónapjában 66 százalékkal több utast, összesen 368 ezer embert szállított, míg a horvát légicég 6 százalékkal kevesebbet, összesen 292 ezer embert.
Az Air Serbia ugyanakkor kisebb töltöttséggel repült, mint a Croatia Airlines: a szerbiai légitársaság töltöttségi szintje 58 százalék volt, szemben a horvátok 60 százalékával.
A horvátok a rosszabb mutatókat a cég átstrukturálásával, illetve a Horvátországot sújtó recesszióval magyarázzák.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.