szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Budapest üzlet néven nyílt pop-up store Párizs belvárosában, ahol ismert magyar márkákat népszerűsítenek három hétig.

A Budapest üzlet egy tér alá hozza a fiatal budapesti dizájnerek és tehetségek munkáit - írta meg a We Love Budapest. "Már kicsit több, mint egy éve dolgozom a Bagaboo futár táskával, tavaly kezdtem el képviselni a Tisza cipôt is Párizsban. A többi márkával január végén és februárban szerződtünk" - írta meg a hvg.hu kérdéseire a magyar designerek brandképviseletével Párizsban foglalkozó Dutat Dalnoki Krisztina, a Budapest Üzlet tulajdonosa. A bolt március 10-től 3 hétig van nyitva, egyrészt azért "mert nem tudok többet finanszírozni, itt a Marais negyedben nagyon magas a bérleti díj, másrészt mert ez egyfajta showroom-kènt funkcionál, ráadásul a három hét alatt visszajelzést kapok azoktól az emberektől - a sok meghívott vendég mellett - akik az utcáról jönnek be. Melyik márkát viszik, mit szólnak az árakhoz, stb. Ez a márka árának pozicionálásában segít" - magyarázza a tulajdonos.

A bolt március 31-ig látogatható a francia fővárosban, az polcokon találkozni lehet itt a Lamoppe-pal, a Tisza termékeivel, a Battila extravagáns szemüvegeivel, a Nebouxxi színes zoknijaival, a DOT for You noteszeivel és még számos magyar márkával.

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!