szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Volt, aki nem tudott kártyájával vásárolni, illetve sokan csak észrevették, hogy csökkent a számlájukon a pénz.

Többeknek eltűnt a pénze a CIB Banknál vezetett folyószámlájáról, a bank szerint technikai hiba történt - jelezte az Index.

Volt, aki nem tudott kártyájával vásárolni, de olyan is, akinek nem okozott problémát a jelenség, csak észrevette, hogy annak ellenére csökkent a számláján a pénze, hogy nem költött semmit, és a számlatörténet sem írt semmilyen kiadásról, leemelt összegről – írják a cikkben.

A bank ügyfélszolgálata megerősítette, hogy valóban volt bizonyos lakáshitellel rendelkező ügyfeleknél számlavezetési probléma. Az történt, hogy az egyenleg már a következő, a napokban esedékes törlesztőrészlet levonásával csökkentett összeget mutatta technikai okból. A hibát javították. Azt azonban nem tudták megmondani, hogy mi okozta a rejtélyes pénzmozgásokat.

A CIB kommunikációs osztálya pedig azt jelezte: "A szombati napon néhány lakáshitellel rendelkező ügyfelünk számlaegyenlege technikai okból már a következő, a napokban esedékes törlesztőrészlet levonásával csökkentett összeget mutatta. A hibát javítottuk, az egyenlegek megfelelőek minden ügyfelünk esetében. Az érintettektől elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért."

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!