Egy sörmárkát is elért a koronavírus

Egy sörmárkát is elért a koronavírus

Utolsó frissítés:

Szerző:

szerző:
Lengyel Miklós
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A Corona sörös cég bízik abban, hogy nem keverik össze a koronavírussal.

A Google szerint 2300 százalékkal ugrott meg az érdeklődés a corona szó iránt január 18 óta, amikor a világ először szembesült az új járvánnyal (angolul corona a koronavírus írásmódja is). A Business Insider éppen ezért megkérdezte a mexikói cég kommunikációs igazgatóját, hogy nem tartanak-e attól, hogy manapság nem cseng igazán jól a corona szó? Ki iszik olyan sört, amelyet pontosan úgy hívnak, mint a gyilkos vírust? Igaz, hogy a vírus kínai és a sör mexikói, de a fogyasztók többsége nem igazán gondol bele ebbe.

"Nagyon hiszünk abban, hogy akik a mi sörünket választják, azok nem keverik össze a Corona sört és a koronavírust" – mondta Maggie Bowman kommunikációs igazgató.

A spanyolban a corona csakis koronát jelent, de az orvosi angolban korona formájú testrészeket hívnak így, a vírus mikroszkóp alatt látható formája alapján nyerte el a nevét.

Hozzászólások