Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A kormánykommunikáció mellett a vadászati kiállítás és az állampapírok reklámozására is nagy pénzek mentek el.
Összesen 17,8 milliárd forintot költött a Rogán Antal felügyelete alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal állami kampányokra 2020 utolsó három hónapjában – írta meg az uniós közbeszerzési értesítő alapján az Átlátszó. A korábban velük megkötött keretszerződés miatt szokás szerint Balásy Gyula két cége, a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. végezhette el a munkát.
Az összköltség több, mint fele, közel 10 milliárd forint arra a tételre ment el, amelynek a hivatalos neve:
Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai szintéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása.”
Ezen kívül még három tétel volt a dokumentumban:
Öt kisebb tétel is felkerült a listára: a leendő hajdnánási MotoGP-pályát üzemeltető HUMDA Zrt. kommunikációs feladatait 309 millió, a Petőfi Irodalmi Múzeumét 210 millió, a Nemzeti Közszolgálati Egyetemét 206 millió, a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetemét 70 millió forintért végezték el, a Károli Gáspár Református Egyetem felvételi kampánya pedig 27 millió forintba került.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A nők szerepét igyekszik erősíteni egy igencsak férfias szakmában Carolina Vergnano, aki négy éve áll a család nevét viselő olasz kávémanufaktúra élén.
Politikusokat, és résztvevőket kérdeztük Tusványoson arról, hogy el tudják-e képzelni, hogy a Fidesz 2026-ban ellenzékbe kerül.
Játékosai az új szezonban “Forever 20” feliratú mezben fognak játszani. Jota a 20-as számot viselte.