„Ebbe a tükörbe nehéz belenézni” – unokájuk fotózta végig Marika és Sándor tízéves búcsúját
Szajki Bálint fotóriporter éveken át dokumentálta, ahogy nagymamája otthon ápolja súlyos beteg nagypapáját.
A kormánykommunikáció mellett a vadászati kiállítás és az állampapírok reklámozására is nagy pénzek mentek el.
Összesen 17,8 milliárd forintot költött a Rogán Antal felügyelete alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal állami kampányokra 2020 utolsó három hónapjában – írta meg az uniós közbeszerzési értesítő alapján az Átlátszó. A korábban velük megkötött keretszerződés miatt szokás szerint Balásy Gyula két cége, a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. végezhette el a munkát.
Az összköltség több, mint fele, közel 10 milliárd forint arra a tételre ment el, amelynek a hivatalos neve:
Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai szintéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása.”
Ezen kívül még három tétel volt a dokumentumban:
Öt kisebb tétel is felkerült a listára: a leendő hajdnánási MotoGP-pályát üzemeltető HUMDA Zrt. kommunikációs feladatait 309 millió, a Petőfi Irodalmi Múzeumét 210 millió, a Nemzeti Közszolgálati Egyetemét 206 millió, a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetemét 70 millió forintért végezték el, a Károli Gáspár Református Egyetem felvételi kampánya pedig 27 millió forintba került.
Szajki Bálint fotóriporter éveken át dokumentálta, ahogy nagymamája otthon ápolja súlyos beteg nagypapáját.
A tanárok bérét meg kellene háromszorozni, de Mészáros Lőrinc vagyonát csak egyszet lehet elvenni.
Múktkor is megígérte, aztán változtak. Szavazzon, ön hisz-e a miniszternek.
Igyekeznek javítani a munkaerő-hatékonyságon.
Az ukránellenes felszólalásokban a Fidesz élen járt.
A veszteséges bababolt most a belvárosban próbál szerencsét.
A lap szerint a Fideszen belül is törésvonalakat okoz az egyre szélsőségesebb kormányzás.