Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Tovább megy a kavarás a cég körül.
"Az ISD Dunaferr Zrt. ezúton tájékoztatja minden Partnerét, hogy 2021. március 26-án a kétes hátterű ukrán agresszorok képviselői megtévesztettek néhány kisebbségi tulajdonost, hamis meghatalmazásokkal - internetes kapcsolaton keresztül - összejövetelt tartottak és ismételten megpróbálták átvenni a Dunaferr vezetését, hogy a vállalat vagyon tárgyait jogellenesen megszerezzék" - írja szombati közleményében a cég.
Állításul szerint ennek az összejövetelnek semmiféle jogi alapja nem volt, így nem is születhetett a Dunaferre nézve semmiféle döntés.
"Kérjük senki ne adjon hitelt az álhíreknek, mind a Vnyesekonombank, mind a társaság főrészvényese, mind pedig a meg nem téveszthető további részvényesek megteszik a szükséges jogi intézkedéseket" - közölték, majd hozzátették, hogy "megalapításra került a befektető új magyarországi társasága is, tehát a folyamatok jó irányba haladnak az ukrán agresszorok törekvéseitől függetlenül". Erről a titokzatos befektetőről egyébként még soha nem árultak el semmit.
Mindezt a cég egy nappal azután adta ki, hogy Világgazdaság megírta, felszámolás indult az ISD Dunaferr ellen.
A vita már régóta tart a Dunaferr körül, a mostani közleményben ukrán agresszoroknak nevezett a kisebbségi tulajdonos régóta próbálja állítása szerint egyenesbe hozni a céget. Ezt vitatja a többségi orosz tulajdonos, amely korábban négy szakszervezeti vezetőt is azzal rúgott ki, hogy szerintük "ukrán hordák kiszolgálói". A Vasas és az érintettek decemberben azt mondták, bírósághoz fordulnak.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.