szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Később azért egy másik gép elhozta őket.

Nem kerültek be a feladott poggyászok Wizz Air Budapest–Rodosz járatának csomagtartójába kedden délelőtt – írja olvasói beszámolók alapján a Telex. Az utasok panaszai szerint eleinte tájékoztatást sem kaptak arról, mikor érkezhetnek meg a bőröndök, azokat végül kedd estétől lehetett átvenni a rodoszi repülőtéren, szerdán pedig kiszállítják azoknak, akik nem tudtak elmenni értük.

A lap megkereste a légitársaságot, akik elismerték a történteket és állításuk szerint a fennakadás oka az volt, hogy felszállás előtt gépet kellett cserélni, a csomagok azonban nem kerültek át az utasokat szállító gépre. A Wizz Air az okozott kellemetlenségért bocsánatot kért.

A koronavírus-járvány utáni visszaállás több nehézséget okozott már idén a légiközlekedésben, egy hónapja például közel 200 utas volt kénytelen Ferihegyen tölteni az éjszakát és gyakrabban fordulnak elő késések is.

Nyitóképünk illusztráció

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!