Újabb részletek a MÁV-átszervezésről: Rá kell majd fizetni, ha készpénzzel veszünk jegyet, a közalkalmazottak féláron utazhatnak
A helyjegyek másodosztályon a nem InterCity minőségű szolgáltatás esetén változatlanul 300 Ft-ba fognak kerülni.
A helyjegyek másodosztályon a nem InterCity minőségű szolgáltatás esetén változatlanul 300 Ft-ba fognak kerülni.
Szerinte ennek véget kell vetni, a hatóságoknak határozottabban kellene fellépni.
Az agglomerációban élők egy része csaknem 60 százalékkal többet fizethet az új rendszerben.
Márciustól élnek a változások.
Boltok, éttermek, irodák, szálloda és teremgarázs is lesz benne.
Budapest kasszájának csúnya mélyütés lenne Lázár János ajánlatát elfogadni, de nem csak erről szóltak a miniszter bejelentései. Most szinte minden azzal van tele, hogy Budapest közlekedése hogyan alakul át, de a kedvezményrendszer átalakítása és a napijegyek bevezetése is nagyon sokakat fog érinteni.
Hiszen a vizsgálatot egy, a kormánytól teljesen független állami intézmény végezte, így nincs is beleszólásuk.
Nemcsak éves alapon, hanem az előző hónaphoz képest is jelentősen csökkent a teljesítmény.
Ehhez még azért Novák Katalinnak is lesz egy-két szava.
Interjú a dán feltalálóval, aki fogyasztóinjekciójával Európa-rekorderré tette a Novo Nordisk gyógyszercéget, melynek értéke az év végén meghaladta a Daimler-Benz, a Bayer, a Lufthansa és a BMW összértékét. Ez a több mint 400 milliárd euró magasabb, mint Dánia egész GDP-je. Lotte Bjerre Knudsent a hamburgi Der Spiegel tudósítója érte el.
Hiába utaznak a szentendrei vonalon naponta 116 ezren, a reggeli csúcsidőből is maradnak ki járatok.
A rekordinflációt is meghaladó mértékű hozamokkal zárták a tavalyi évet az önkéntes és a magánnyugdíjpénztárak is.
Az eddigi 3 órás utat most busszal 8 óra alatt lehet megtenni.
Az újraindítás a Dunaferrt tavaly ősszel megvásároló társaság száznapos optimalizálási programjának első állomása.