Több utazási iroda törölte a kínálatából a Ryanair járatait
A fapados társaság éves szinten ettől még nem számít profitcsökkenésre.
A fapados társaság éves szinten ettől még nem számít profitcsökkenésre.
Tovább bojkottálják a gyorsétteremláncot a muszlim országokban, miután az izraeli partnercég ingyen etette az izraeli katonákat. A bojkott Chris Kempczinski szerint most már „jelentős üzleti hatással" van a McDonald'sra.
A vasútállomás-felújítási projekt keretében ledózerolták a régi állomásépületeket, de az újaknak azóta se kezdtek neki. Van, ahol a vécét is lebontották, az utasok több mint egy éve a bokorba járnak könnyíteni magukon.
Bár az Európai Unió tagállamainak 2024 nyaráig kell átültetniük a saját jogrendjükbe az ESG-re vonatkozó egyik fontos irányelvet, a magyar kormány már most benyújtotta az ESG törvényről elkészített javaslatát az Országgyűléshez, így az – elfogadása esetén – már január 1-jén életbe léphet. Az új ESG-törvény egy másik – még az unióban el sem fogadott – ESG irányelv tervezet legfőbb rendelkezéseit is hatályba léptetné. A CMS jogász szakértőinek segítségével összefoglaltuk a legfontosabb tudnivalókat.
A Háttér Társasággal közreműködve a pénzintézet szeretne segíteni azoknak a transzneműeknek, akiknek az identitása nem egyezik meg az igazolványaikban feltüntetett névvel vagy nemmel.
Úgy tűnik semmi nem lett a nagy tervekből, hogy fémtartályokban tenyésszenek évi ezer tonna lazacot exportra Zalaegerszegen. A beruházó állítólag visszafizette az erre elnyert közel 3 milliárdos uniós támogatást is.
A társaság több szálon kötődik Mol-vezetőkhöz, illetve az olajcég egy 10%-os tulajdonosához.
Szabó Krisztián gyerekkorában tanúja volt annak, ahogy édesapja egy garázscégből felépít egy nemzetközileg jegyzett céget. Ez azonban először csak arra inspirálta, hogy maga is hasonló termelőüzemet hozzon létre - aztán jött a nagy fordulat. Kaposváron jártunk.
Egy nagyvállalat megítélését döntően befolyásolhatja, hogy milyen jellegű ügyfélcenterrel szolgálja ki közönségét, mennyire hatékonyan igazítja el a hozzá fordulókat az elintézendő ügyek világában. Az ügyfélmegtartás fő erejét adhatja, hogy hogyan sikerül integráltan kezelni a különböző médiacsatornákat, fokozni a gyorsaságot. Hraskó Gáborral, a 4iG Contact Center szakértőjével beszélgettünk.
Garancsi István egyik fontos embere irányítja a beruházó Mohamed Alabbar magyarországi cégét. Számos más fejlemény is alátámasztani látszik, hogy a kormányzati megbízásokkal eddig is bőségesen ellátott gazdasági szereplők ebből a projektből is hasznot húzhatnak.
Az elmúlt 24 hónapban már a negyedszerre emelik a fizetéseket a cégnél.
Persze ez bruttó bér, de ha gazdagabb térségben dolgozik, úgy akár 435 ezer forintért is aláírhat.
Az előző hónaphoz képest lassuló növekedésről és stagnáláshoz hasonló folyamatokról számoltak be a Beszerzési Menedzser Index (BMI) válaszadói.
„Magyarországon korábban kiszámítható gazdaságpolitika volt, ez az időszak 2020-ig, a Covid-járvány betöréséig tartott. Ezt kellene visszahozni” – véli Hernádi Zsolt.
A rekord 100 milliárd dollár, de a 2023-as év után várhatóan még ennél is többet fizetnek majd az olajcégek.
Mi kell ahhoz, hogy az üzemeltetője és a használója is egyformán elégedett legyen egy céges autóval? Fehér Tamással, a Colas magyarországi cégcsoportjának flottavezetőjével beszélgettünk
Az üzleti sikertörténetekből mindannyian sokat tanulhatunk. A szereplők küzdelmeiben sok esetben a saját megpróbáltatásainkat látjuk viszont, és inspirációt találhatunk a nehéz helyzetekre adott sajátos megoldásaikban. Mai történetünkben a vállalati cégautók finanszírozásának, flottakezelésének vidékére indulunk, és egy 2005 óta működő, független, magyar tulajdonú vállalattal, a FleetConcepttel ismerkedünk meg. Szultanov Dáviddal, az alapító tulajdonossal beszélgettünk.